سردار احمدی‌مقدم خبر داد

شناسایی قاتلان حادثه گلپایگان /تعقیب و تحقیق ادامه دارد

فرمانده ناجا از شناسایی عوامل حادثه تیراندازی گلپایگان خبر داد و گفت: یکی از آنها کشته شد و در حال تعقیب بقیه آنها هستیم.
کد خبر: ۳۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲ - 30December 2014

شناسایی قاتلان حادثه گلپایگان /تعقیب و تحقیق ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سردار اسماعیل احمدیمقدم عصر امروز در حاشیه دیدار با آیتالله حسین نوریهمدانی در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دورههای بصیرت برای فرماندهان ناجا اظهار کرد: برگزاری دورههای بصیرت برای تقویت بعد معرفتی و بصیرتی و تقویت پایههای دینی در بین مسئولان نیروی انتظامی از سال 85 در قم شروع شد و به تدریج این دورههای گسترش یافت.

وی با اشاره به راهاندازی مرکز بصیرت عمار در قم گفت: همه مسئولان نیروی انتظامی تا رده روسای کلانتریها و پاسگاهها سالانه در دورههای این مرکز شرکت کرده و در سالهای آتی برای دیگر پرسنل نیروی انتظامی در استانها نیز این دورهها پیشبینی شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مدت زمان برگزاری هر دوره یک تا دو هفته است، اظهار کرد: در طول سال نیز هر دو هفته یکبار در یک جلسه سیر دروس پیگیری میشود و برگزاری این دورهها تاثیرات بسیاری در نیروی انتظامی که مجری احکام دینی است بر جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: پرسنل ناجا باید به مسائل دینی، احکام شرعی و حقوق مردم آگاهی کامل داشته باشند، در مواجهه با تهدیدات جدید که در شرایط کنونی بسیار نرم و خزنده است باید افراد بصیری داشته باشیم که به موقع تهدیدات را تشخیص داده و از جامعه در برابر تهدیدات محافظت کنند.

احمدیمقدم در خصوص سرقت گلپایگان تصریح کرد: ضاربان و قاتلان شناسایی شدهاند و یکی از آنها نیز کشته شد و در حال تعقیب آنها هستیم که انشاالله بتوانیم آنها را دستگیر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار