سردار اشتری عنوان کرد؛

ضرورت همکاری دولت با ناجا برای کاهش تلفات جاده‌ای/ کاهش ۱۰ درصدی تصادفات از ابتدای سال تاکنون

فرمانده ناجا با تأکید بر ضرورت همکاری دولت با ناجا برای کاهش تلفات جاده‌ای گفت: از آغاز سال تاکنون در مجموع تصادفات ۱۰ درصد و میزان جان‌باختگان سه درصد کاهش داشتیم.
کد خبر: ۳۷۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ - 11December 2019

دولت در کاهش تلفات جاده‌ای باید در کنار ما قرار کیرد/ باید از تجهیزات به روز استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در رزمایش طرح زمستانی پلیس که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، مراقبت از جاده‌ها و کمک‌رسانی به رانندگان در جاده‌ها را یکی از بهترین اعمال برشمرد و اظهار داشت: تلاش ما این است که کمترین حوادث، سوانح و تلفات را در جاده‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این کاری بسیار ارزشمند، خداپسندانه و مردمی است، گفت: هرسال باید نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته باشیم و از نوآوری‌ها و تجهیزات برای کاهش تصادفات و میزان جان‌باختگان استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: با وجود اینکه تعداد خودروها، سفر‌ها و ترددها افزایش داشته است، تصادفات و میزان جان‌باختگان کاهش داشته است.

سردار اشتری با تأکید بر ضرورت همکاری دولت با ناجا برای کاهش تلفات جاده‌ای گفت: دولت باید در زمینه کاهش تصادفات در کنار ما باشد.

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات از ابتدای سال تاکنون

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال تاکنون در مجموع تصادفات ۱۰ درصد و در مجموع جان‌باختگان سه درصد کاهش داشتیم، عنوان کرد: طبق آمار‌ها پس از نوروز تاکنون افزایش دو درصدی سفر‌ها را داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی موضوع ترافیک را یک موضوع ملی برشمرد و تصریح کرد: برخی افراد این تصور را نکنند که وقتی تصادفی رخ می‌دهد، فقط نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد.

سردار اشتری با تأکید بر لزوم اصلاح نقاط حادثه‌خیز کشور گفت: این نقاط مشخص و گزارش مکتوب درباره آن به مراجع ذی‌ربط ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها در بحث هوشمندسازی پلیس گام‌های بلندی برداشتیم، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ به کار‌هایی که در حال انجام است در جنبه خدمات‌رسانی پلیس ارتقا پیدا خواهد کرد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: استفاده از تبلت برای کارشناسان تصادفات و برای جلوگیری از جعل در کروکی و تخلفات بیمه‌ای، کار‌های خوبی صورت گرفته است که در آینده تکمیل خواهد شد.

سردار اشتری با بیان اینکه برخورد قانونی با متخلفان و اعمال قانون مقتدرانه علیه آن‌ها از وظایفه مأموران ما در جاده‌هاست، گفت: باید با کسانی که در جاده‌ها تخلف می‌کنند، بر اساس قانون برخورد شود؛ زیرا کسی که قانون را رعایت نمی‌کند به خانواده خود و دیگران ظلم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر تجهیزات جدید و ۴۰۰ خودرو به ناوگان پلیس اضافه شده است که تا پایان سال چندین برابر خواهد شد، افزود: امیدواریم خودرو‌های خوب و قابل اعتماد برای مسیر‌های کوهستانی و مسیر‌های اصلی به پلیس تحویل داده شود.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: در طرح زمستانی از سیستم پهپاد، بالگرد‌های هواناجا و پلیس نامحسوس برای نظارت هرچه بیشتر، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار