برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه دفاع مقدس

جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ - 11December 2019

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه دفاع مقدس امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن اهمیت پرداختن به شخصیت علمی و انقلابی شهید چمران، اظهار داشت: نام این دانشگاه، رسالت همه ما را در قبال قشر دانشجو دوچندان می‌کند.

وی افزود: شهید چمران، نماد علم و تخصص و جهاد و ایثار است و ابتدایی ترین کار ما شناساندن و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و چهره های شاخص در این حوزه هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرهای خوزستان، تقویت درس آشنایی با دفاع مقدس، چاپ کتاب های ادبی مشترک، بررسی علمی دانشنامه استانی دفاع مقدس، محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان و تاسیس مرکز پژوهش دفاع مقدس در دانشکاه شهید چمران از جمله مواردی است که انتظار می رود باعث تقویت همکاری دوجانبه هر دو نهاد قرار گیرد و ما در همه زمینه ها آمادگی همکاری و مشارکت لازم را داریم.

در ادامه جلسه «غلامحسین خواجه» رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اهمیت تدوین نقش جامعه دانشگاهی در دوران دفاع مقدس افزود: اعتراف می کنیم به عنوان یک مدیر و یک مرکز علمی که در پایتخت دفاع مقدس کشور فعالیت می کنیم، نتوانسته ایم در حوزه دفاع مقدس آنچه باید را به نسل امروز و فردا تحویل دهیم.

خواجه ادامه داد: از همه مدیران، اساتید و هیئت علمی دانشگاه شهید چمران می خواهم که در همه زمینه های بحث شده، هرآنچه در توان دارند را به کار برند تا بتوانیم به نتایج مطلوبی در حوزه های مختلف دفاع مقدس برسیم.

در پایان این جلسه نیز مدیران و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز و مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن تاکید بر تشکیل کارگروه های مختلف نسبت به انجام و ادامه جلسات اینچنینی تاکید کردند و خواستار تداوم و تقویت همکاری های مشترک شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار