نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دشمنان داخل و خارج با وجود نعمت ولی فقیه هرگز نمی‌توانند موفق باشند

سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: 40 سال است که دشمنان داخل و خارج از کشور برای ضربه زدن به ایران تلاش می‌کنند ولی با وجود نعمت ولی فقیه هرگز در این مسیر نمی‌توانند موفق باشند.
کد خبر: ۳۷۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 11December 2019

دشمنان داخل و خارج با وجود نعمت ولی فقیه هرگز نمی‌توانند موفق باشند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پنجمین یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم و امنیت شهرستان های دزفول و اندیمشک به همت بسیج دانشجویی دانشکده سما و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدای دزفول و اندیمشک و دانشجویان دانشگاه های مختلف برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اظهار داشت: 40 سال است که دشمنان داخل و خارج از کشور برای ضربه زدن به ایران تلاش می‌کنند ولی با وجود نعمت ولی فقیه هرگز در این مسیر نمی‌توانند موفق باشند.

وی  افزود: زنان دزفول و از جمله شهیده«عصمت پورانوری» در هشت سال جنگ تحمیلی با حجاب می‌خوابیدند تا در صورت شهادت با حجاب باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اگر توفیق شهادت نداریم باید این سه اصل حق الله، حق نبی و حق اهل البیت(ع) را رعایت کنیم. سفرهای برخی از مسئولان مطابق با سبک زندگی اسلامی نیست؛ سفرهای مسئولان ما باید مطابق با سبک زندگی اسلامی باشد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اگر مسئولان نظام  اسلامی به مانند شهدا از ولی فقیه شان اطاعت می‌کردند امروز وضعیت کشور به این صورت نبود.

بر اساس این گزارش، در این آئین یاد و خاطر شهیدان والامقام از جمله شهید «امیرعلی هویدی، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی، شهید حسین سعادت‌خواه، شهید محمد زلقی، شهید عادل سعد، شهید علی سعد، شهید سعید زارع، شهید عارف کایدخورده، شهید احمد حاجیوندالیاسی، شهید علی حاجیوندقیاسی، شهید مهدی نظری، شهید علی‌محمد قربانی، شهید حسین ولایتی‌فر، شهید رضا صیادی و شهید حاجی‌مراد نادری» گرامی داشته شد و از خانواده های آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار