فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

کارگران و تولید کنندگان در مقابله تحریم‌ها انقلاب دیگر رقم زدند

سردار «علی رزمجو» گفت: مسائل اقتصادی که عمده آن در کارخانجات و توسط کارگران رقم می‌خورد از راهبردی‌ترین عرصه‌های پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی بعد از مؤلفه امنیت قرار دارد که خوشبختانه کارگران و تولید کنندگان در مقابله با تحریم‌ها و جو اقتصادی کشور توانسته‌اند انقلاب دیگر رقم بزنند.
کد خبر: ۳۷۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ - 11December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در اجلاس هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه بسیج به فرمان امام راحل تشکیل شد اظهار داشت: امام خمینی (ره) بر اساس دوراندیشی‌ که داشتند فرمان تشکیل بسیج را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ادامه حیات انقلاب در عرصه‌های مختلف صادر کردند که این فرمان ایشان برگرفته از آیات قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم (ص) است.

وی، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات را یکی از قشرهای بسیج دانست و گفت: خوشبختانه بسیج کارگران وکارخانجات از بدو تأسیس تاکنون توانسته رسالت خود را در ابعاد مختلف در جامعه به منصه ظهور بگذارد و دارای کارنامه درخشانی در عرصه اقتصادی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرتفکر بسیجی را زمینه ساز حرکت جهادی و انقلابی دانست و  تصریح کرد: قشر بسیج کارگران و کارخانجات نماد تلاش صادقانه بسیجیان قهرمان در تخصص کارگری و کارخانجات و تجلی‌گاه کار و تلاش همراه با روحیه جهادی و بسیجی است.

سردار رزمجو تأکید کرد: مسائل اقتصادی که عمده آن در کارخانجات و توسط کارگران رقم می‌خورد از راهبردی‌ترین عرصه‌های پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی بعد از مؤلفه امنیت قرار دارد که خوشبختانه کارگران و تولید کنندگان در مقابله با تحریم‌ها و جو اقتصادی کشور توانسته‌اند انقلاب دیگر رقم بزنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه نظامی عقب نشینی کرده‌اند افزود: دشمنان  به خوبی دریافته‌اند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرزها آمادگی‌های کاملی برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند به همین سبب الان مدتی است که از محور مسائل اقتصادی و معیشتی به تهدید ما می‌پردازند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در دفعات متعدد و به اشکال مختلف، کشور را تحریم کرد‌ه‌اند گفت: دشمنان تقریباً تحریمی وجود ندارد که اعمال نکرده باشند اما قشر کارگران و تولیدکنندگان ما با مدیریت و استراتژی رفع تحریم‌ها توانسته‌اند نقش به‌سزایی در مبارزه با تحریم‌ها داشته باشند.

سردار رزمجو ظرفیت اقتصادی و صنعتی استان بوشهر را برشمرد و خاطر نشان کرد: بوشهر دارای مراکز اقتصادی بزرگ مانند تأسیسات پارس جنوبی در عسلویه، نفت خارگ، نیروگاه اتمی، پتروشیمی و دیگر توانمندی است .

وی با اشاره به اینکه بوشهر سابقه مبارزه مستقیم با استعمار و استکبار دارد افزود: شهید رئیسعلی دلواری و هم‌رزمانش سابقه مبارزه مستقیم با استعمار انگلستان را در این سرزمین به یادگار گذاشته و رزمندگان نیروی دریایی سپاه نیز در دفعات متعدد با آمریکا به عنوان استکبار جهانی درگیری مستقیم شده‌اند که آخرین آن دستگیری تفنگداران آمریکایی در حوال جزیره فارسی در سال 1394 است.

فرمانده سپاه  استان بوشهر با اشاره به اینکه هیچ قدرتی در دنیا تاکنون  نبوده که بتواند آمریکایی را به زانو در بیاورد گفت: در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی در سال 1394 در استان بوشهر، این تفنگداران در مقابل برادران شما در استان بوشهر زانو زدند.

سردار علی رزمجو در پایان خطاب به قشر کارگر گفت: همه قشرهای جامعه مدیون قشر کارگری هستند چرا که شما توانستید تهدیدات را تبدیل به فرصت و پیشرفت مناسب کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها