رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

اراده‌های جمعی مردم نیاز امروز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «محمد قمی» با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که به‌ واسطه جوانان این کشور به‌دست‌ آمده باید روایت شود، گفت: اراده‌های جمعی مردم برای پیشرفت جامعه نیاز امروز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 12December 2019

اراده‌های جمعی مردم نیاز امروز انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمد قمی» امروز (پنج‌شنبه) در مراسم اولین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین محورهای تبلیغ و تبیین اسلام ناب، تبلیغ و ترویج «پیشرفت» است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که به‌ واسطه جوانان این کشور به‌دست‌آمده باید روایت شود، گفت: اراده‌های جمعی مردم برای پیشرفت جامعه، نیاز امروز انقلاب اسلامی است.

وی، همت و اراده‌های پولادین جوانان مؤمن را زمینه‌ساز ساخت فردایی دیگر برای کشور خواند و بیان کرد: در مکتب توحیدی پیشرفت به‌صورت همه‌جانبه است که مکتب حضرت امام خمینی (ره) هم به این موضوع اشاره دارد.

قمی بابیان اینکه وقتی اولویت پیشرفت و سازندگی باشد، مالیات هم داده می‌شود، تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند که برای پیشرفت کشور باید حتماً چیزی به‌طرف خارجی داد، درحالی‌که نباید چشمانمان به خارج از کشور باشد و پیشرفت توسط  همین مردم و نیروهای جهادی در داخل کشور رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: به فضل خداوند برای آن عهدی که با امام عصر خود بسته‌ایم، تمام تلاش خود را برای پیشرفت این کشور انجام خواهیم داد و جوانان به‌عنوان نمایندگان مردم، پیش‌قراولان این عرصه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها