نماینده ولی فقیه در استان مازندران تأکید کرد؛

ضرورت به‌کارگیری نخبگان اقتصادی، صنعتی و علمی در کشور

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» بر ضرورت به‌کارگیری نخبگان اقتصادی، صنعتی و علمی در کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 13December 2019

ضرورت به‌کارگیری نخبگان اقتصادی، صنعتی و علمی در کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ظهر امروز در دیدار با مجمع عالی نخبگان استان، با اشاره به وجود نخبگان در استان مازندران، آن‌ها را نیروی پیشران مملکت و جامعه دانست و بر لزوم جایگاه حقوقی تأکید کرد و اظهار داشت: بعضی از نخبگان ملتزم به این جایگاه نیستند و باید مجمع نخبگان یک پشتوانه حقوقی و جایگاه داشته باشند تا بتوانند کار انجام دهند.

وی بیشتر فهمیدن و زودتر فهمیدن را دو امتیاز نخبگان و نعمت دانست و افزود: نخبگی خیلی ربطی به سواد ندارد؛ ما در هر زمینه‌ای دارای نخبه هستیم که از دیگران بهتر متوجه می‌شوند، حتی بیشتر از کسی که به شکل تئوریت به بالاترین سطح آن رشته رسیده ست.

آیت‌الله محمدی لائینی بر ضرورت به‌کارگیری نخبگان اقتصادی، صنعتی و علمی در کشور تأکید کرد و افزود: اگر در زمینه صنعت توسط هر یک از نخبگان یک جمله کلیدی گفته شود خیلی از مشکلات حل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید برای دانش‌آموزان نخبه در کشور سرمایه‌گذاری کنیم، بر ضرورت بکارگیری نخبگان علمی در کشور تأکید کرد و ادامه داد: همچنین در بحث خودرو و محصولات باغی باید مشکلات حل شود و مسئولین باید قدر نخبگان را بدانند و برای آن‌ها بها قائل شوند.

وی بر ضرورت ارائه راهکار حقوقی توسط نمایندگان مجلس تأکید کرد و گفت: مجلس باید مشکل اختیارات و بومی‌گرایی را حل کند.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: نخبه واقعی باید آسیب‌های معنوی و روحی را شناسایی و بتواند مشکلات را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه پهلوان و دانشمند کسی است که از هوای نفس دوری کند، گفت: نخبگان با اتصال به نور و معنویت و ولایت، آسیب‌های درونی را حل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار