مصلحی در تشییع پیکر شهید تقوی:

شهید تقوی‌ افتخار بزرگی برای اسلام است/ داعش با هدف بدنام کردن اسلام تشکیل شده است

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در تشییع پیکر سردار شهید حمید تقوی در اهواز گفت: شهیدانی همچون شهید تقوی با نثار سخاوتمندانه خون پاک خود افتخارات بزرگی برای اسلام و امت اسلامی خلق کردند.
کد خبر: ۳۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ - 31December 2014

شهید تقوی‌ افتخار بزرگی برای اسلام است/ داعش با هدف بدنام کردن اسلام تشکیل شده است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم تشییع شهید تقوی در اهواز گفت: این شهید مدافع حرم امامین عسکریین (ع) نقش مهمی در پیروزیهای ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه گروه تروریستی داعش داشت.

وی گروه تروریستی داعش را ساخته و پرداخته استکبار جهانی با هدف بدنام کردن اسلام و مقابله با خیزش و بیداری اسلامی توصیف کرد و گفت: شهیدانی همچون شهید تقوی با نثار سخاوتمندانه خون پاک خود افتخارات بزرگی برای اسلام و امت اسلامی خلق کردند.

وزیر اطلاعات دولت دهم در پایان با بیان این که گروه های تکفیری هیچ سنخیت و ارتباطی با اسلام و اهل تسنن ندارند، افزود: امروز چهره کریه گروه های تکفیری و داعش نمایان و موقعیت سیاسی و نظامی آنان بسیار متزلزل شده است.

یادآور میشود؛ شهید تقوی مدافع حرم امامین عسکریین (ع) ششم دی ماه در منطقه عمومی سامرا در ۱۱۰ کیلومتری شمال بغداد بر اثر تیراندازی عوامل تکفیری داعش به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار