امام جمعه کوهدشت: 

مجلس تراز انقلاب مجلسی پویا و مردمی است

حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: مجلس تراز انقلاب مجلسی پویا و مردمی است و نامزدها باید خدمات نظام را بیان کنند.
کد خبر: ۳۷۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 13December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه  شهرستان کوهدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی خواستار عطوفت با معترضین شد و اظهار داشت: حساب  مردم معترض به گرانی بنزین از معاندین جداست و باید با عطوفت با آنان برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اینستکس را نقشه ای برنامه ریزی شده دانست و افزود: مزاکره کنندگان نباید اشتباه برجام را تکرار کنند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ادعای آمریکا در خصوص عهدشکنی ایران در برجام عنوان کرد: تمام نهادهای بین المللی برنامه های هسته ای ایران را تایید کرده و ادعای آمریکا را در خصوص عهد شکنی ایران تکذیب کرده اند.

وی معامله قرن را جنایت جدید سران کفر و مرتجعین منطقه دانست و گفت: پدیده صهیونیسم زاییده انگلیس و پرورش یافته دامن آمریکا است.

طهماسبی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باید در کنار هم مردم را رشد فرهنگی و دینی بدهند تصریح کرد: دانشگاه باید محل رشد اخلاق و فرهنگ باشد.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهارداشت: خیمه نظام با رای مردم بر پا می‌شود.

امام جمعه شهرستان کوهدشت میزان را رای ملت دانست و افزود: روحانیت زبان گویای مردم است و باید حرف دل مردم را بیان کرد.

وی وظیفه مردم را مشارکت حداکثری و همچنین انتخاب اصلح دانست و عنوان کرد: باید مجریان سالم در راس کارهای انتخابات قرار بگیرند.

طهماسبی وعده های پوچ و بی پشتوانه انتخاباتی را نشانه عدم صلاحیت کاندیداها دانست و خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی نباید با تبلیغات بیهوده و تضعیف دولت، مردم را مایوس کنند.

وی مجلس تراز انقلاب را مجلس انقلابی، نترس و مردمی خواند و گفت: نامزدها باید خدمات نظام را بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار