دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 14December 2019

«بتول شاهبازی» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: فضای مجازی فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سال گذشته اولین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار شد که از این استان «علی اکبر شجاعی‌فر» ادمین کانال هیأت‌نیوز رتبه برتر در این جشنواره را به خود اختصاص داد.

این مسئول بیان داشت: برگزاری جشنواره و دریافت محصولات و ارائه آن در نمایشگاه می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، باعث شناسایی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف‌های پیش رو فراهم کند.

شاهبازی ادامه داد: با انتخاب آثار برگزیده و برتر در این جشنواره می‌توان زمینه لازم برای ارائه آثار تولید شده در رسانه‌های دیجیتال و همچنین تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در تولید بیشتر با محوریت مقاومت و دفاع مقدس و مقاومت و همچنین حضور مؤثر و گسترده و مردمی را رقم زد.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهادهای لشکری و کشوری از جمله برگزار کنندگان دومین جشنواره فضای مجازی هستند.

شاهبازی عنوان کرد: علاقمندان و فعالان فضای مجازی استان می‌توانند در محورهای پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن و  ارسال آثار از طریق سایت دبیرخانه به نشانی www.defafestival.com و یا به آدرس دبیرخانه، زاهدان- بلوار خرمشهر، جنب یادمان شهدای گمنام- اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امکان‌پذیر است.

برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار