مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

مجری پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: شهرداری یاسوج مجری پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس است؛ اما با توجه به عملکرد ضعیف شهرداری این احتمال وجود دارد که این پروژه به یکی دیگر از دستگاه‌های اجرایی واگذار شود.
کد خبر: ۳۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 14December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: سالانه 110 برنامه با ریزبرنامه‌های متعدد توسط این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف چاپ کتاب، حوزه بانوان، روحانیت، پیشکسوتان و اسناد و مدارک دفاع مقدس اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج مجری این پروژه است؛ اما با توجه به عملکرد ضعیف شهرداری این احتمال وجود دارد که این پروژه به یکی دیگر از دستگاه‌های اجرایی واگذار شود.

آسمند با تقدیر از پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی وی برای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، عنوان کرد: در همه استان‌های کشور، شهرداری مرکز استان مجری پروژه مرکز فرهنگی بوده به‌طوری‌که شهرداری‌هایی مانند تهران و مشهد برای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان‌ها هزینه کردند؛ اما با وجود تأکید مکرر بر این موضوع شهردرای یاسوج اقدام قابل توجهی انجام نداده است.

وی به یادمان‌های شهدای گمنام استان اشاره داشت و با بیان اینکه امسال بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی این یادمان‌ها اختصاص یافت، گفت: یادمان شهدای گمنام یاسوج از جمله یادمان‌هایی است که نیاز به ساماندهی دارد و در همین راستا امسال اعتباری را برای ساماندهی آن قرار دادند و با توجه به عملکرد ضعیف شهرداری، اجرای این پروژه به بسیج سازندگی واگذار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را از دیگر برنامه‌های مهم این اداره‌کل عنوان کرد و خواستار پیگیری نماینده بویراحمد و دنا در زمینه اعتبار یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس استان و همچنین کمک به تأمین اعتبار جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها