ما قوی هستیم- ۴۷/

اعزام 36 هزار نفر از یزد به اردوی راهیان نور

معاون سپاه الغدیر یزد از اعزام ۳۶ هزار نفر از استان یزد به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ - 14December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حسین زارع کمالی» معاون سپاه الغدیر استان یزد در دیدار فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در بحث اعزام راهیان نور، از سال 96 تاکنون نزدیک به 36 هزار نفر به یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شدند.

معاون سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه سه مرحله اعزام آحاد مردم، دانش‌آموزی و دانشجویی در دستور کار قرار دارد، گفت: در هر یک از اعزام‌ها بر اساس نوع مخاطبانی که در هر دوره حضور دارند، برنامه‌های فرهنگی متعددی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال با حمایت‌های صورت گرفته و در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه، جشنواره رهاورد نور در استان طرح‌ریزی و اجرا شد.

زارع کمالی با بیان اینکه نزدیک به هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید، عنوان کرد: ادر این جشنواره آثار برگزیده انتخاب و در مراسمی از آن‌ها تجلیل می‌شپود.

معاون سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در استان یزد با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از اردوهای راهیان نور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برنامه اردوهای راهیان نور تاثیر بسیار زیادی در آشنایی جامعه با روحیه، فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

زارع کمالی یکی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه الغدیر استان یزد را بحث تلاش در راستای بازسازی واقعه غدیر خم اشاره کرد و افزود: در سال 93 بحث بازسازی کشوری این طرح به سپاه الغدیر استان واگذار شده بود.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های این برنامه شش ماه به طول انجامید، گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه با توجه به حجم کار و اهمیت بالای آن، چهار ماه تمرین توسط عوامل برنامه انجام شده بود.

معاون سپاه الغدیر استان یزد به برنامه‌های متعددی که از سوی سپاه و بسیج در طول سال در استان یزد برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: به حمدالله در استان یزد هماهنگی خوبی برای برگزاری برنامه‌ها با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار