امام جمعه یزد:

نباید در برابر ‌اقدامات دشمن انفعالی عمل کنیم

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان به وسیله برنامه‌های مختلف خود به ویژه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به دنبال برگرداندن ذهن مردم از انقلاب است گفت: ما نباید در برابر این اقدام دشمن انفعالی عمل کنیم.
کد خبر: ۳۷۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 14December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» امام جمعه یزد در دیدار با فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور باید تمام افراد جامعه با هر سلیقه و دیدگاهی را مورد توجه قرار دهد، اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید اردوهای راهیان نور و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی مهم را محدود به بسیجی‌ها و مذهبی‌ها کرد؛ باید همه افراد جامعه را به این اردوها جذب و زمینه آشنایی آنها با مبانی و ارزش‌های دفاع مقدس را فراهم کرد.

امام جمعه یزد افزود: الان زمان آن است که بسیج با طرح‌های متعدد فرهنگی، مذهبی، هنری و سایر برنامه‌ها که از جذابیت بالایی برخوردار باشند به جمع مردم بیایند و زمینه جذب همه افراد به بسیج را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان به وسیله برنامه‌های مختلف خود به ویژه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به دنبال برگرداندن ذهن مردم از انقلاب اسلامی است، گفت: ما نباید در برابر این اقدام دشمن انفعالی عمل کنیم؛ اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روحیه انقلابی تاکید داشته و دارند به معنای آن است که نباید نسبت به انقلاب و اسلام بی‌تفاوت باشیم و لازم است که با تمام توان در این راستا عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های دقیقی برای تبیین ارزش‌ها و سیاست‌های نظام و همچنین اقدامات و توطئه‌های دشمنان برای تمام افراد جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان داشته باشیم تا به این وسیله، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

ناصری یزدی با انتقاد از اینکه در طول 40 سال گذشته اقدام قابل توجهی به معرفی آرمان‌ها، ارزش‌ها و اقدامات انقلاب اسلامی ایران در دنیا صورت نگرفته است، گفت: انقلاب اسلامی آرمان‌های بسیار بالایی دارد که همه نشات گرفته از اسلام ناب است ولی متاسفانه این دید و آرمان‌ها اصلا توسط کشورهای مختلف جهان شناخته شده نیست.

امام جمعه یزد حضور ایران در سوریه و عراق را بزرگترین اقدام در نجات منطقه و جهان دانست و افزود: این اقدام یک اقدام بسیار ارزشمند بود که همه را از شر وجود تروریست‌ها نجات دادیم ولی متاسفانه در معرفی این اقدام بزرگ به جهانیان بسیار ضعیف عمل کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها