سردار عامری تشریح کرد؛

برنامه‌های سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در هفته پژوهش

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته پژوهش گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن هفته پژوهش فعالیت‌های گوناگونی از جمله هم‌اندیشی تاریخ پژوهی، برنامه نکوداشت پژوهشگران، رونمایی و نقد کتاب و نشست با اساتید درس دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 15December 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌‌پرس، سردار «داوود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته پژوهش اظهار داشت: هم‌زمان با فرا رسیدن هفته پژوهش فعالیت‌های گوناگونی از جمله هم‌اندیشی تاریخ پژوهی، برنامه نکوداشت پژوهشگران، رونمایی و نقد کتاب و نشست با اساتید درس دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نشست هم‌اندیشی تاریخ‌پژوهی دفاع مقدس همزمان با هفته پژوهش خبر داد و گفت: این هم‌اندیشی 27 آذر ساعت 9 صبح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور جمعی از اندیشمندان و تاریخ پژوهان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار عامری با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «فراموشی و تحریف دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد»، افزود: باید تدابیری صورت گیرد تا تاریخ دفاع مقدس توسط اندیشمندان، تاریخ پژوهان، پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به گونه‌ای ترسیم شود تا این تاریخ سراسر حماسه و رشادت و درس بدون کوچکترین تغییر به نسل آینده منتقل شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته پژوهش امسال در 10 استان هم‌اندیشی با اساتید درس دفاع مقدس را خواهیم داشت و همچنین در اکثر استان‌ها از پژوهشگران و محققان این حوزه تجلیل به عمل خواهد آمد. در ضمن از همه پژوهشگران وظیفه نیز تقدیر می‌شود و نقشه جامع سربازان پژوهشگر در این سازمان به هم‌اندیشی گذاشته خواهد شد.

وی در پایان به ظرفیت سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بدون تردید با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری می‌توان با استفاده از پتانسیل فراوان کشور، اقدامات پژوهش محور زیادی را ساماندهی کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار