احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیازمند بازخوانی پیامدهای منفی فتنه 88 برای ملت ایرانیم/ بصیرت مردم فتنه‌گران را روسیاه می‌کند

«نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو» گفت: لازم است به مناسبت حماسه نهم دی آثار منفی فتنه 88 و تشدید تحریم‌ها در پی آن برای نسل جوان بازخوانی شود.
کد خبر: ۳۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 15December 2019

«احمدعلیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به تحولات اخیر عراق، اظهار داشت: چنانچه در کشوری هرج و مرج رخ دهد و با آن مقابله‌ای صورت نگیرد، نباید از اعدام فجیع یک نوجوان و بی‌قانونی تعجب کرد.

وی افزود: در ماه‌های اخیر عده‌ای تلاش داشتند در اثر فرصت ایجاد شده در پی گرانی بنزین، اعتراضات و مطالبات مردمی را به حاشیه بکشند و ایران را به‌مانند سایر کشورها به آشوب بکشند اما حضور آگاهانه‌ی مردم در صحنه، مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مطالبات به‌حق و درستی دارند و انتقادات‌شان از گرانی‌ها بجاست، تصریح کرد: اعتراض و مطالبه روش خود را دارد و آسیب به اموال عمومی و اغتشاش موجب می‌شود مطالبات مردمی در اولویت‌های بعدی قرار گیرد و مسئله‌ اول کشور تثبیت امنیت باشد.

وی ابراز داشت: نیم‌نگاهی به حوادث اخیر نشان می‌دهد عده‌ای از قبل دنبال فرصتی برای ایجاد ناامنی بودند و با نقاب معترض گرانی به خیابان‌ها آمدند اما دیری نگذشت که مردم متوجه نقشه‌های آنان شدند و سریعاً نیز به آن پاسخ دادند.

بیگی با اشاره به فتنه 88 و تبعات سوء آن در جامعه، عنوان کرد: لازم است به مناسبت حماسه نهم دی آثار منفی فتنه 88 و تشدید تحریم‌ها درپی آن برای نسل جوان بازخوانی شود و همگان بدانند چگونه عده‌ای می‌خواستند دموکراسی و موجودیت نظام را زیر سوال ببرند.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها و سایر کشورهای نوچه‌ی سیاست‌های صهیونیستی در فتنه 88 حامی مالی و رسانه‌ای فتنه‌گران بودند و از آشوب‌های خیابانی حمایت می‌کردند، اما بصیرت مردم به این وقایع نیز پایان داد تا روسیاهی‌اش برای دشمنان نظام اسلامی باقی بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار