مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی:

معلمان بیانیه گام دوم انقلاب را در سرلوحه کارشان قرار داده‌اند

«مسلم اورنگی» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری سرلوحه کار مجموعه بسیج فرهنگیان و معلمان است.
کد خبر: ۳۷۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 15December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار «مسلم اورنگی» امروز در مراسم زنگ پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان هشترود، اظهار داشت: همه اقشار مردم از جمله فرهنگیان باید حضوری حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار معلم در استان عضو سازمان بسیج فرهنگیان هستند، عنوان کرد: این سازمان رتبه اول کشوری را در انجام وظایف محوله به خود اختصاص داده است.

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی به عظمت انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: این عظمت به حدی است که تمام توطئه‌های استکبار را که هر چند سال یکبار در کشور رخ می‌دهد خنثی می‌کند، از این رو آینده کشور و انقلاب آینده‌ای روشن است.

اورنگی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری سرلوحه کار مجموعه بسیج فرهنگیان است، تاکید کرد: ما با خودباوری ملی و امیدواری به آینده می‌توانیم در عرصه‌های مختلف به موفقیت برسیم.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم از ۳ اثر «عشق در آثار عبدالرحمن جامی» به تالیف معصومه خلیل نو و آثار «بن بست از دوسو» و «نفی قافیه نفی استبداد» از کاظم هاشمی رونمایی شد و از معلمان و دانش آموزان نمونه در عرصه پژوهش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها