سرهنگ ابراهیمی:

استفاده ابزاری دشمنان از دانشجویان سیاستی شکست ‌خورده است

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: استفاده ابزاری از قشر جوان و دانشجویان کشور در رسیدن به اهداف شوم‌ دشمنان، تفکر و سیاستی شکست خورده است.
کد خبر: ۳۷۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ - 15December 2019

استفاده ابزاری دشمنان از دانشجویان کشور سیاستی شکست ‌خورده است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم روز دانشجو مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی با حضور علی ابراهیمی، جانشین فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین انتظامی آذربایجان‌غربی، دانشجویان و کارکنان، در محل این مرکز در ارومیه برگزار شد.

در این مراسم، جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به ضرورت بیداری و داشتن بصیرت از سوی دانشجویان اظهار داشت: اقدامات استکبار جهانی در به بن‌بست کشیدن نظام اسلامی ایران و استفاده ابزاری از قشر جوان و دانشجویان کشور در رسیدن به اهداف شوم‌ دشمنان تفکر و سیاستی شکست خورده است.

سرهنگ علی ابراهیمی افزود: آشوب و ناآرامی‌های اخیر، تخریب اموال عمومی و بیت المال و نشر آن در فضای مجازی از برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: این حوادث ضرورت آگاهی و بصیرت قشر دانشجو و آحاد ملت ایران برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن را بیش از پیش می‌طلبد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در آگاه‌سازی جامعه عنوان کرد: این قشر از جامعه به عنوان قشر فرهیخته جامعه از جایگاه بالایی برخوردار هستند و برای این منظور دشمن برای تاثیرگذاری بر فکر و باور آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی دانشجوی ممتاز تجلیلی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها