تلاش آمریکایی‌ها برای فراری دادن جاسوس رژیم صهیونیستی از لبنان

روزنامه الاخبار جزئیاتی از تلاش آمریکایی‌ها برای فراری دادن «عامر الفاخوری» یکی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را از لبنان تشریح کرد.
کد خبر: ۳۷۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ - 16December 2019

تلاش آمریکایی‌ها برای فراری دادن جاسوس رژیم صهیونیستی از لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی تاکید کرد که سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن «عامر الفاخوری» یکی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی از لبنان تلاش می‌کند.

بر اساس گزارش این روزنامه، سفارت آمریکا در بیروت به‌شدت و به‌شکلی محرمانه تلاش می‌کند الفاخوری معروف به قصاب الخیام را از لبنان فراری دهد.

به نوشته الاخبار، در همین راستا آمریکایی‌ها اخیرا الفاخوری را به بهانه اینکه به بیماری سرطان مبتلا شده به بیمارستان «اوتیل دیو» منتقل کردند و می‌گویند او باید برای ادامه درمان به خارج منتقل شود.

این در حالی است که به گفته منابع الاخبار و براساس داده‌های پزشکی الفاخوری اصلا به سرطان مبتلا نیست.

عامر الفاخوری فرمانده نظامی زندان مخوف و مشهور «خیام» در زمان اشغالگری رژیم صهیونیستی در لبنان، اخیرا به این کشور بازگشته است؛ پلیس فرودگاه بیروت در بدو ورود الفاخوری با گذرنامه آمریکایی، متوجه می‌شود که وی تحت تعقیب است اما پس از بررسی مشخص می‌شود، دستور توقیف او لغو شده و علاوه بر آن احکام توقیف غیر قضایی صادره از سوی ارتش نیز پس گرفته شده است؛ این در حالی است که حکم الفاخوری ۱۵ سال زندان با اعمال شاقه بود؛ در این شرایط پلیس فرودگاه بیروت نتوانست بدون حکم قضایی مانع ورود الفاخوری شود.

بعد از آن بود که دادگاه نظامی لبنان طی جلسه‌ای حکم رسمی بازداشت «عامر الیاس الفاخوری» جاسوس اسرائیلی ملقب به «قصاب بازداشتگاه الخیام» را صادر کرد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها