نمایش اقتدار ارتش(۸۹)/ امیر بیغم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

قادریم امنیت منطقه را به تنهایی برقرار کنیم/ ایران به‌دنبال برقراری امنیت با همکاری کشورهای منطقه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران قادر است که به تنهایی امنیت منطقه را برقرار کند، اما شرکت همه کشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و دوستی بیشتر مد نظر ماست.
کد خبر: ۳۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 31December 2014

قادریم امنیت منطقه را به تنهایی برقرار کنیم/ ایران به‌دنبال برقراری امنیت با همکاری کشورهای منطقه است

امیر دریادار خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به پیام رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش اظهار داشت:  پیام این رزمایش صلح و دوستی در سایه وحدت اسلامی و منطقه ای است.

وی افزود: این پیام بدین معنی است که ارتش و در کل همه نیروهای مسلح کشور به دنبال برقراری صلح و دوستی و امنیت پایدار در منطقه هستند؛ که مطمئنا این امنیت با همکاری کشورهای منطقه می تواند به نحو مطلوبی برقرارشود.

جانشین فرمانده نداجا ادامه داد: البته ایران قادر است که به تنهایی امنیت منطقه را برقرار کند، اما شرکت همه کشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و دوستی بیشتر مد نظر ماست.

دریا دار بیغم در خصوص پیام رزمایش به کشورهای فرامنطقهای نیز گفت: با توجه به اینکه نیروهای فرامنطقهای از دور نظارهگر رزمایش ما هستند و با توجه به گزارشها و اخبار رسانهها، مطمئنا پیام رزمایش به این کشورها نیز رسیده که ما قادریم بهخوبی از کشورمان در برابر تهدیدات دفاع کنیم.

وی در ارزیابی خود از مراحل عملیات های نداجا در رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) اظهار داشت: یگانهای نیروی دریایی رزمایش خود را به نحو احسن انجام دادند و ما دراین رزمایش به همه اهداف خود دست یافتیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص وجه تمایز این رزمایش با دیگر رزمایش های ارتش گفت: مشترک بودن رزمایش محمد رسول الله (ص) و گستره وسیع منطقه برگزاری رزمایش و هم چنین حضور جوانان در قالب «قرارگاههای جوانان» از وجوه تمایز این رزمایش با سایر رزمایش هاست.

امیر بیغم تصریح کرد: در جریان رزمایش مشترک ارتش دانشجویان و دانشآموزان دانشکدههای نیروی دریایی در کنار سایر کارکنان نداجا به کسب تجربه پرداختند.

وی هم چنین حضور نیروهای پشتیبانی واکنش سریع در رزمایش محمد رسولالله(ص) را از نکات قابل توجه در این رزمایش دانست.

جانشین فرمانده نداجا مردمیاری و اهدای بستههای فرهنگی و ارزاق عمومی و نیز ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان ارتش را از برنامههای حاشیه ای نداجا در رزمایش مشترک ارتش برشمرد.

انتهای پیام/ ش.ش

نظر شما
پربیننده ها