امیردریادار سیاری درگفتگو با دفاع پرس:

حضور رییس جمهور در رزمایش ارتش بیانگر اهمیت توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور رییس جمهور در بخش پایانی رزمایش ارتش، بیانگر اهمیت توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات است.
کد خبر: ۳۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ - 31December 2014

حضور رییس جمهور در رزمایش ارتش بیانگر اهمیت توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات است

امیر دریادار حبیباله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به برگزاری مراسم رژه دریایی اظهار داشت: رژه دریایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی که امروز در دریای عمان برگزار شد، افتخاری برای ما محسوب میشود.

وی افزود: اجرای این رژه در آخرین روز رزمایش محمد رسولالله(ص) نمایشی دیگری از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه دریا به منصه ظهور میرساند.

وی با بیان اینکه امروز توفیق میزبانی ریاست جمهوری اسلامی را داشتیم، افزود: حضور رییس جمهور در بخش پایانی این رزمایش بیانگر اهمیت توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات است.

دریادار سیاری در ادامه افزود: این رزمایش با دو هدف اصلی کار خود را به پایان می رساند؛ اول اینکه پیام دوستی را به کشورهای همسایه ارسال می کنیم و میگوییم توان دفاعی ایران در عرصه دریا تهدیدی برای هیچ کس نیست، بلکه تنها در جهت دفاع و تامین اهمیت در منطقه است.

فرمانده نیروی دریایی دومین پیام را نسبت به کشورهای فرامنطقهای عنوان کرد و خطاب به آنان گفت: دشمنان فرامنطقهای بدانند پیام ما از این رزمایش برای دشمنان فرامنطقهای این است که بدانند در صورت تهدید توان دفاعی ما بالاست و اجازه ورود و تجاوز را نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: دراین رزمایش نیروی دریایی به ۹۵ درصد از اهداف خود دسترسی پیدا کرد و تصمیم داریم نقاط ضعف را شناسایی و پوشش داده و نقاط قوت را توسعه دهیم.

انتهای پیام/ م.ک

نظر شما
پربیننده ها