ما قوی هستیم- ۵۱/

اولویت اعزام راهیان نور دانشجویی نوبت اولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

«سید امیر سادات کرمی» بر اولویت اعزام راهیان نور دانشجویی نوبت اولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ - 17December 2019

اولویت اعزام راهیان نور دانشجویی نوبت اولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور دانشجویی که در دانشگاه مازندران برگزار شد، راهیان نور را یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده دانست.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در بین نسل جوان امروز جامعه، گفت: باید در این راستا شرایط و امکانات را تهیه کنیم و از راویان خوب در این سفر معنوی بهره گیریم.

ملکی با اشاره به اینکه مردم دل در گرو شهدا دادند و ارادت خاصی نسبت به شهدای گمنام دارند، گفت: درخواست های زیادی برای تدفین شهدای گمنام از مردم نقاط مختلف استان به دست ما می‌رسد و این نشان دهنده برکات شهداست.

این مسئول با اشاره به گستردگی اردوهای راهیان نور از راه اندازی اردوهای راهیان نور دریایی خبر داد.

«کوروش نوذری» رئیس دانشگاه مازندران نیز گفت: در بحث اردوهای راهیان نور باید مکانیسم جدیدی ایجاد کنیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

«سید امیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی مازندران نیز با عنوان اینکه دانشگاه مازندران هر ساله دبیری اردوهای راهیان نور را به عهده دارد، از اهمیت راهیان نور دانشجویی گفت و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های وزارت علوم تأکید بر افزایش ده درصدی اعزام های دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه اولویت اعزام راهیان نور با بار اولی است، گفت: راهیان نور را یک عملیات فرهنگی است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران بر ضرورت توجه به محتوای این اردوها تاکید کرد و افزود: راویان باید در مسیر اردو ذهن دانشجو را برای شنیدن مطالب و خاطرات خوب از منطقه عملیاتی آماده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار