فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از یگان‌های لرستان خبر داد؛

احداث 1200 واحد مسکونی غیر‌سازمانی برای کارکنان ارتش در خرم آباد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تامین مسکن غیرسازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش از جمله مهمترین دغدغه‌های آنها است که در خرم آباد نیز پروژه هزار و 200 واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۳۷۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 18December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از یگان‌های منطقه لرستان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان گام های بلندی را برداشته و در حوزه تامین مسکن غیرسازمانی برنامه های خوبی را برای آینده نزدیک طراحی کرده است.

حیدری تاکید کرد: در راستای تامین مسکن غیرسازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش از جمله مهمترین دغدغه‌های آنها است در خرم آباد پروژه هزار و 200 واحدی مسکن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه ها در آینده افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخشی از اراضی که متعلق به نیروی زمینی ارتش است را در حال آماده کردن هستیم تا در قالب تعاونی هایی مسکن در اختیار کارکنان قرار بدهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با این اقدامات مشکل مسکن غیر‌سازمانی کارکنان ارتش به ویژه در این استان را حل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: طرح های 30گانه لبیک یا امام خامنه‌ای نزاجا با هدف تامین منزلت اجتماعی کارکنان در این نیرو تدوین شده که تعدادی از این طرح‌ها در حوزه تامین مسکن غیر‌سازمانی است.

حیدری با بیان اینکه ولایتمداری، عدالت محور و شایسته سالاری سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش است افزود: تامین معیشت کارکنان ارتش از مهمترین مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است که برای عملی کردن آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی همچنین در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد علاوه بر بازدید از آمادگی رزمی و توان دفاعی، چند طرح عمرانی و رفاهی را نیز مورد بهره‌برداری قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار