سرهنگ آسمند تشریح کرد؛

جزئیات نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در یاسوج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد جزئیات نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در یاسوج را تشرح کرد.
کد خبر: ۳۷۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 20December 2019

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقه در دو بخش نقاشی کودک و دلنوشته کودکان و نوجوانان (نامه به یک شهید) برگزار می‌شود.

آسمند محورهای این جشنواره را شامل «روحانیت و انقلاب اسلامی»، «روحانیت و دفاع مقدس»، «روحانیت و ایثار اجتماعی» و «نماز جماعت در دفاع مقدس» عنوان کرد.

وی بیان کرد: این مسابقه با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد زمان ارسال آثار را تا 22 بهمن و زمان برگزاری اختتامیه این مسابقه را 15 اسفند امسال عنوان و ابراز کرد: در آیین اختتامیه به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

آسمند گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به یاسوج، میدان راهنمایی، پارک کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کرده و یا به مراکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها