سردار فرحی عنوان کرد؛

احصاء ۱۷۰ مورد از تدابیر فرمانده کل قوا برای مهارت‌افزایی نیروهای مسلح

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: تاکنون ۱۷۰ مورد از تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای ارتقای توانمندی و مهارت‌افزایی کارکنان وظیفه و پایور احصاء شده است.
کد خبر: ۳۷۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 21December 2019

ارائه بسته حمایتی به سربازان جهت ایجاد اشتغالبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مراسم اعطای گواهینامه مهارتی به یک هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان وظیفه، که صبح امروز (شنبه) در مرکز آموزشی شهدای ۰۱ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: کشور در آینده به شما جوانان نیاز دارد و شما باید با قدرت و توانمندی مؤثر اداره کشور را بر عهده دار بگیرید.

وی افزود: امیدواریم با آموزش‌های نظامی و تخصصی که در ادامه خدمت سربازی خواهید دید، در آینده برای کشور اسلامی‌مان منشأ خیر و خدمات شایسته باشید.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت خدمت مقدس سربازی گفت: توصیه مهمی که در همین روز‌های نخستین سربازی برای شما عزیزان دارم، این است که خدا را هرگز فراموش نکنید و اتصال خود را با پروردگار حفظ کنید تا همواره در مراحل مختلف زندگی، موفق و پیروز باشید.

سردار فرحی بیان کرد: در چند سال گذشته که به محضر فرمانده معظم کل قوا مشرف شده بودیم، ایشان فرمودند تا ممکن است ذکر خدا را بگویید؛ چون در آیه دیگر داریم که «الا بذکرالله تطمئن القلوب» که اینگونه استنباط می‌شود که هرکسی به یاد خدا باشد در همه مقاطع زندگی با شجاعت وارد شده و با گام‌های استوار، عرصه‌های مهم زندگی را تا رسیدن به موفقیت می‌پیماید.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب عنایت ویژه‌ای به شما سربازان جوان دارند، افزود: مجموعاً تاکنون ۱۷۰ مورد از تدابیر ایشان برای ارتقای توانمندی و مهارت‌افزایی کارکنان وظیفه و پایور احصاء شده است که از این تعداد ۶۰ مورد مربوط به ارتقای توانمندی برای نیرو‌های وظیفه است و برای هر کدام از این تدابیر، برنامه‌ریزی‌هایی صورت می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح عنوان کرد: در آینده نزدیک آموزش هلال احمر به تمام سربازان آموزشی در زمان بدو خدمت ارائه می‌شود.

سردار فرحی خطاب به سربازان حاضر در میدان صبحگاه گفت: شما سربازان که امروز دوره آموزشی خود را پشت سر گذاشتید، در یک سال و نیم باقی مانده خدمت خود باید همچنان مطالبه سنگین مهارت‌آموزی را از قرارگاه مهارت‌آموزی داشته باشد.

وی با بیان اینکه کسب درآمد و داشتن یک شغل شرافتمندانه، هدف اصلی اجرای طرح مهارت‌آموزی به کارکنان وظیفه است، گفت: ما متعهد شدیم تا سال ۱۴۰۱ به همه سربازانی که از خدمت سربازی ترخیص می‌شوند، یک مهارت اثربخش منتهی به شغل را بیاموزیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: ارتش، ناجا، سپاه و وزارت دفاع با تمام توان در حال آماده کردن سازوکار‌های مربوط به مهارت‌آموزی هستند.

سردار فرحی در پایان گفت: ما امیدواریم پس از خدمت هم، سربازان مهارت‌آموخته را تنها نگذاریم و بسته حمایتی و تسهیلاتی برای آن‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها