امیر محمودی:

بخش عمده مأموریت‌های نیرو‌های مسلح بر عهده سربازان است

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ارتش و از ارکان تعیین‌کننده آن به شمار می‌روند، گفت: امروز بخش قابل توجهی از بار سنگین اجرای مأموریت‌های مختلف ارتش در بخش‌های زمین، دریا، هوا و فضا بر عهده سربازان وظیفه است.
کد خبر: ۳۷۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 21December 2019

بخشی از ماموریت‌های نیرو‌های مسلح بر عهده سربازان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در مراسم اعطای گواهینامه مهارتی به یک هزار و ۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه که امروز (شنبه) در مرکز آموزش شهدای ۰۱ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: واژه سربازی در ساختار نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش از مفهوم عمیق و با ارزشی برخوردار است، که با آموزش، خدمت به مردم در راستای ارتقای امنیت ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ارتش و از ارکان تعیین‌کننده آن به شمار می‌روند، افزود: امروز بخش قابل توجهی از بار سنگین اجرای مأموریت‌های مختلف ارتش در بخش‌های زمین، دریا، هوا و فضا بر عهده سربازان وظیفه است.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دوران سربازی باید بستر تجربه‌اندوزی و پختگی جوانان را فراهم کند.

امیر محمودی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار سرباز حضور داشتند که از این تعداد قریب به ۴۰ هزار نفر به شهادت رسیدند، گفت: مقاومت‌های جانانه جوانان سرباز در دوران دفاع مقدس، فتوحات بسیار زیادی را رقم زد.

وی عنوان کرد: اگر کشورمان امروز از امنیت برخوردار است به علت آن سابقه‌ای است که دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس آن را مشاهده کرده است.

معاون اجرایی ارتش افزود: جوانان با ورود به جامعه سربازی، خود را متعلق به بنیه دفاعی کشور و فردی تأثیرگذار در پاسداری از هویت، میهن، آیین، مرز و بوم و ناموس کشور دانسته و احساس بالندگی و مفید بودن می‌کنند و روحیه جوانمردی‌شان در این عرصه متجلی می‌شود.

امیر محمودی گفت: سربازان عزیز در دوران دفاع مقدس با لبیک‌ گفتن مخلصانه به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند و صحنه‌های زیبایی از رشادت را در حراست از کشور به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها