«علی آقاغفار» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

گودرزیانی دغدغه دفاع مقدس داشت/ «احد» یک نویسنده فوق‌العاده و تاثیرگذار بود

دوست و همکار مرحوم احد گودرزیانی درخصوص شخصیت این نویسنده و روزنامه‌نگاران دفاع مقدس گفت: گودرزیانی یک فرد فرهنگی بود که دغدغه‌ی دفاع مقدس را داشت.
کد خبر: ۳۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵ - 23December 2019

«علی آقاغفار» دوست و همکار مرحوم احد گودرزیانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس، نویسنده و از روزنامه‌نگاران با اخلاق حوزه ادبیات پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، درخصوص فعالیت‌ها او اظهار داشت: دوستی ما با آقای گودرزیانی به 30 سال پیش مربوط می‌شود. زمانی که همکار بودیم و در کتاب هفته و خبرگزاری کتاب کار می‌کردیم و ما این توفیق را داشتیم که هرروز او را ببینیم.

وی گفت: ذات و سلول‌های مرحوم گودرزیانی همه فرهنگی و دغدغه‌مند دفاع مقدس بود. شکوفایی استعداد او زمانی انجام شد که وارد نشریه کمان شد و با مرتضی سرهنگی و هدایت‌الله بهبودی همکاری کرد. جایی که نشریه‌ی کاملا متفاوت برای دفاع مقدش منتشر می‌کردند که بخاطر نوع نگاه و ادبیات مطالب آن‌، یک اتفاق بزرگ بود.

 دوست و همکار احد گودرزیانی افزود: ما در خبرگزاری کتاب از توانایی  زنده یاد گودرزیانی استفاده کردیم و ایشان دبیر سرویس کتاب دفاع مقدس شدند. این مسئله اتفاقی بود که خودشان همت کردند و ما سرویس کتاب دفاع مقدس را در اولین خبرگزاری ایجاد کردیم تا کتاب‌های دفاع مقدس یک صفحه جداگانه داشته باشند.

آقاغفار ادامه داد: مرحوم گودرزیانی منابع خوبی درخصوص آثار ادبی دفاع مقدس در اختیار داشت چراکه او به‌شدت علاقمند به دفاع مقدس بود و در حوزه کاری خود کتاب‍شناس بود. او در حوزه کاری یک فرد متخصص بود و از نظر خُلقی و اخلاقی نیز امکان ندارد کسی را سراغ داشته باشید که حتی یک بار عصبانیت او را دیده باشد.

وی به لبخندهای همیشگی گودرزیانی اشاره کرد و عنوان کرد: در سخت‌ترین شرایط کاری و بدترین مواقع، گودرزیانی همواره آرامش داشت و معقول و منطقی به ماجراها نگاه می‌کرد و چندین خبرنگار حوزه کتاب دفاع مقدس را تربیت کرد. این خبرنگاران به شدت خودشان را مدیون مرحوم گودرزیانی می‌دانند و امروز داغدار درگذشت او هستند.

آقاغفار تاکید کرد: گودرزیانی به قدری توانمند و صبور بود که به‌راحتی مطلب به تعبیر ما، مُرده را احیا و زنده می‌کرد به‌گونه‌ای که تاثیرگذار می‌شود. جای او خیلی خالیست و فکر نمی‌کنم جای او پُر شود؛ حوزه هنری قطعا یکی از نیروهای فوق‌العاده خوب خود را از دست داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار