حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم:

بیداری اسلامی از برکات دفاع مقدس است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی فعالیتهای زیادی را برای نابود کردن این انقلاب نوپا به کار برد.
کد خبر: ۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰ - 25September 2013

بیداری اسلامی از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهار شنبه در مراسم محفل انس با قرآن که در دانشگاه هوایی شهید ستاری به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تجلیل از ایثارگری و فداکاری های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت لباس عزت و شرف را بر تن کردند و آن حماسه همیشه ماندگار را خلق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی فعالیتهای زیادی را برای نابود کردن این انقلاب نوپا به کار برد.

وی افزود: دشمن با حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران اهداف زیادی را از جمله نابود کردن نظام اسلامی، تجزیه کشور، تسلط بر منابع نفتی منطقه و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی را در سر می پروراند که با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان  به هیچ یک از این اهداف دست نیافت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن اشاره به تحولات منطقه ادامه داد: امروز بیداری بزرگ اسلامی از نتایج همین دفاع مقدس است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین روحانی در جمع رؤسا و نمایندگان کشورهای جهان به خوبی از ارزشهای ایران اسلامی دفاع کرد و این موضع گیری اصولی به برکت خون شهیدان دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام بود.

نظر شما
پربیننده ها