امام جمعه کوهدشت:

حماسه «۹ دی» روز اسلام  و بصیرت است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: حماسه «۹دی» روز اسلام  و بصیرت است که در آن ملت عزیز ایران، به میدان دفاع از آرمان های انقلاب آمده و دشمنان ضد انقلاب داخلی و فتنه گران مایوس کردند.
کد خبر: ۳۷۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 27December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» در خطبه‌های نماز‌جمعه کوهدشت، اظهار داشت: تقوای الهی، ذخیره گرانبهایی است ‌که انسان با رعایت آن، دنیا‌ و‌‌‌ آخرت خود را تضمین خواهد کرد، زیرا عدم وجود آن، منجر به گمراهی هر فردی در مسیر زندگی می شود.

وی افزود: توحید بدون ولایت فایده ندارد، اگر حجت خداوند متعال در دنیا  شناخته نشود انسان در گمراهی آشکار خواهد بود.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمود: «حفظ اسلام واجب است»، برخی مسئولان با عمل و رفتارخود به نظام ضربه زده است و خیانت می کنند، نظام اسلامی محصول رشادت ها،شهادت ها،آبروها و شکنجه ها است.

وی اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور ژاپن داشت و تصریح کرد: ما اهل جنگ نبودیم اهل دفاع بودیم، امروز در صنایع نظامی و دفاعی حرف اول و آخر را در منطقه می زنیم، اگر دشمنان قدمی بردارند، درسی به آنان داده می شود که تا قیامت پشیمان شوند.

طهماسبی گفت: برخی نظریه «یا معیشت یا مقاومت» را مطرح می کنند که این یک جنایت و سخنی خطرناک است، اگر یک قدم در مقابل استکبار کوتاه بیائیم در دنیا و آخرت ذلیل خواهیم شد.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: حماسه «۹ دی» روز اسلام  و بصیرت است که در آن ملت عزیز ایران به موقع، به میدان دفاع از آرمان های انقلاب آمده و دشمنان ضد انقلاب داخلی و فتنه گران مایوس کردند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: برخی از سخنان قبلی ما ناراحت شده اند، ما اهل منطق هستیم و اهل جنجال آفرینی نیستیم، حرف دل مردم را می زنیم، یعنی نگوئیم عادلانه باشد؟! این جا برای خدا حرف می زنیم، گاهی دم خروس پیدا است، هرکاری که عدالت را زیر سوال ببرد تحریک کننده و فتنه است.

طهماسبی عنوان کرد: ما هرچه داریم به برکت ولایت است، برخی الان می خواهند دوقطبی سازی کنند، باید مجلس انقلابی و نترس روی کار بیاید که در خط ولایت فقیه باشد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ضرورت تکیه بر جوانان، اشاره ای به مسائل شهرستان داشت و  بیان کرد: مردم از وضع بیمارستان  و وضعیت نابسامان کرایه حمل و نقل شهرستان، گلایه مند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار