مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

هدف اصلی اغتشاشگران در سال ۸۸ ضربه زدن به انقلاب بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هدف اصلی اغتشاشگران در سال ۸۸ این بود که انقلاب را متوقف کنند و به آن ضربه بزنند.
کد خبر: ۳۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 30December 2019

هدف اصلی اغتشاشگران در سال ۸۸ ضربه زدن و متوقف کردن انقلاب بودسرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری با پشتیبانی و تحریک عوامل کشور‌های غربی در داخل کشور اغتشاش کردند و عده‌ای نیز در تمام شهر‌های کشور خساراتی به اموال عمومی وارد کردند. این افراد کسانی بودند که تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور کردند.

وی ادامه داد: در صورتی که هدف اصلی آنان این بود که انقلاب را متوقف کنند و به آن ضربه بزنند و با برنامه ریزی از قبل طراحی شده این آشوبگران در روز عاشورا به عزاداران امام حسین (ع) حمله کردند و عده‌ای را به شهادت رساندند.

امیری بیان داشت: مردم بعد از اینکه متوجه شدند مشکل اصلی آشوبگران با اصل نظام است در مقابل آشوبگران آمریکایی ایستادند و با یک حرکت خودجوش در سراسر کشور برای حمایت و دفاع از کشور و نظام راهپیمایی کردند و آن روز به نام روز بصیرت نامگذاری شد و مردم نشان دادند که پشت سر رهبری و نظام هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تاکید کرد: ما باید بصیرت خود را افزایش دهیم و دشمن‌شناسی را در اولویت قرار دهیم تا بار دیگر آشوبگران نتوانند در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد کنند و آرامش مردم را برهم زنند.

وی در خصوص راهکار افزایش بصیرت گفت: اصلی‌ترین و بهترین روش برای اینکه بصیرت خود را افزایش دهیم این است که به سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم و ببینیم که ایشان ما را به کدام جهت هدایت می‌کند؛ راه راست ما، راهی است که رهبری برای ما ترسیم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها