مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر خبر داد؛

برپایی نمایشگاه «صبر و ایثار» در اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر

«آرزو شبل الحکماء بوشهری» گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر نمایشگاه «صبر و ایثار» روز چهارشنبه 11 دی در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر برپا خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 30December 2019

برپایی نمایشگاه «صبر و ایثار» در اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «آرزو شبل الحکماء بوشهری» ظهر امروز به مناسبت اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر با گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بانوان فداکاری که با از خود گذشتگی‌، پدران، همسران و فرزندان خود را برای حضور در جبهه‌های نبرد پشتیبانی و بدرقه کردند، مسلما آنان حقی برگردن همه ما دارند و برگزاری چنین اجلاسیه‌ ای گام ارزشمندی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنهاست.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه زنان بوشهری حماسه‌هایی زیادی ازجمله نبرد دلوار و نبرد لرده را آفریده‌اند اما تا به امروز کمتر به حماسه زنان در مبارزه با استعمار پرداخت‌شده است، گفت: هرگاه استعمارگران قصد تعرض به کشور را داشته اند این زنان بودند که در کنار مردان حضور فعال داشته اند.

دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها باید به حماسه‌های زنان استان بوشهر بپردازند، افزود: در حاشیه اجلاسیه زنان بوشهری از 2 نسخه کتاب با موضوعات زنان لرده و نبرد دلوار و بانک اطلاعاتی یک هزار زن ایثارگر بوشهری رونمایی خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از مستند زنان حماسه‌ساز از دوران مبارزه با استعمار، دفاع مقدس و حال حاضر، نمایشگاه صبر و ایثار در حین اجلاسیه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج زنان استان بوشهر است. همچنین المان ایثار مقاومت زنان استان بوشهر قبل از کنگره 25 دی‌ماه در میدان انتظام بندر بوشهر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج زنان استان بوشهر با اشاره به حضور رئیس بسیج زنان کشور در اجلاسیه زنان مقاوم بوشهر، گفت: اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر روز یازدهم دی‌ ساعت هشت صبح در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار