مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

منطق ۹ دی، باطل کردن فتنه و فتنه‌گران بود/ نیاز امروز کشور تکیه به توان داخلی است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: منطق ۹ دی، منطق باطل کردن فتنه و فتنه‌گران بود، منطق به میدان آمدن بصیرت امت، منطق به میدان آمدن افراد باغیرت، منطق تنها نگذاشتن امام امت و منطق یاری خدا بود.
کد خبر: ۳۷۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشتخوار، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی که امروز در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار برگزار شد، اظهار داشت: عاملی که باعث ایجاد فتنه در سال ۸۸ شد و آتش به جان امت انداخت، بیماری ضعف بصیرت و تیره‌وتار شدن فضای جامعه بود؛ اما یوم‌الله ۹ دی این بیماری را درمان کرد و باطل‌کننده این طلسم و سحر بود.

وی افزود: منطق ۹ دی، منطق باطل کردن فتنه و فتنه‌گران بود، منطق به میدان آمدن بصیرت امت، منطق به میدان آمدن افراد باغیرت، منطق تنها نگذاشتن امام امت و منطق یاری خدا بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اذعان داشت: اگر مردم ایران اسلامی ۹ دی را گرامی می‌دارند، به این دلیل است که پای ولایت ایستاده‌اند؛ اگرچه برخی در بطن جامعه به دنبال نادیده گرفتن نقش ولایت و مردم و ایجاد مشکلات هستند؛ اما امت حزب‌الله به دنبال گرامی‌داشت ۹ دی است تا به دوست و دشمن این واقعیت را یادآوری کند که بر عهدی که بسته است، خواهد ماند.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه ما همواره در حال مبارزه با دشمن و بدخواهان هستیم، ابراز داشت: روز‌هایی مانند ۹ دی، برجستگی خاصی در مبارزه با دشمن پیدا کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمن هر روز بخت خود را برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام امتحان می‌کند و در طول ۴۱ سال حیات انقلاب، ساعتی نگذشته که دنیای استکبار، ضدانقلاب و نفوذی‌های داخلی، در آرزوی فروپاشی این انقلاب نبوده باشند.

این مسئول تأکید کرد: باید هر روز بصیرت خود را ارتقاء دهیم تا دوست و دشمن را بشناسیم؛ لذا ۹ دی و ایام‌الله این نکته را یادآوری می‌کند که در سایه بصیرت و آگاهی است که نسبت به دشمن و دوست شناخت پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش رهبری در کشور، تصریح کرد: باید امت حزب‌الله همیشه امام خود را بشناسند و پیروزی زمانی از آن ماست که امت در کنار امام خود با چشمانی باز در وسط میدان حضور داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر این‌که نیاز امروز کشور، تکیه به توان داخلی است، گفت: کسی تا به امروز از اعتماد به دشمن چیزی به دست نیاورده است؛ چراکه دشمن برای ما آزادی و اقتدار را نمی‌خواهد و کشور را باید خودمان بسازیم.

وی ادامه داد: امت همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده است که با تکیه بر توان داخلی می‌تواند کشور را به پیش ببرد؛ همانگونه که در طول ۴۱ سال حیات انقلاب اسلامی این کار را انجام داده است و کسانی که معتقدند که نمی‌شود با استفاده از نیرو‌های داخلی کشور را اداره کرد، خودشان شکست خورده‌اند و به دنبال آن هستند تا مردم را عامل این شکست جلوه دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور به حضور، نقش‌آفرینی و جهاد ما نیاز دارد، اظهار داشت: جهاد را خداوند به عنوان زرهی آهنین برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی قرار داده است.

این مسئول با اشاره به رزمایش مشترک اخیر دریایی ایران، روسیه و چین، گفت: امروز ایران اسلامی به جایگاهی از اقتدار و قابلیت اجرایی رسیده است که ابرقدرت‌های دنیا به دنبال اجرای رزمایش مشترک با ایران هستند و آمریکایی‌هایی که در منطقه هستند نیز این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کنند.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در انتخاباتی که در پیش داریم، باید نهایت دقت را در انتخاب فرد اصلح داشته باشیم؛ چراکه باید فرد یا افرادی را انتخاب کنیم که اصلح، مؤمن انقلابی، ولایی و از جنس مستضعفین و آشنا به درد مردم باشند.

انتها پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار