برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس ویژه خواهران در قم

نخستین کارگاه آموزشی ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس ویژه خواهران طلبه فردا در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 01January 2020

کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس ویژه خواهران در قم برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نخستین کارگاه آموزشی ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس ویژه خواهران طلبه فردا از ساعت 8 تا 17 در مدرسه حضرت خدیجه (س) قم واقع در حدفاصل میدان سپاه در خیابان جمهوری و راه آهن برگزار خواهد شد.

کارگاه فوق با همکاری سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم و مرکز اسناد اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم برگزار می شود.

در این کارگاه 100 نفر از خواهران طلبه زیر نظر «نفیسه نیک منش» از کارشناسان و اساتید تاریخ شفاهی، آخرین آموزه‌های مربوط به ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس را فرا می‌گیرند.

هر یک از فراگیران نیز موظف هستند پس از پایان کارگاه، تاریخ شفاهی یکی از رزمندگان دفاع مقدس را ثبت کرده و در قالب چاپ کتاب تحویل دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نظیر چنین دوره‌ای برای دیگر سطوح حوزه‌های علمیه نیز پیش‌بینی شده تا پس از ارائه آموزش‌های لازم و سوژه‌یابی، نسبت به ثبت تاریخ شفاهی طلاب رزمنده و دیگر رزمندگان اسلام در کل استان‌های کشور اقدامات مقتضی به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها