شهادت سردار «سلیمانی» وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت را بیشتر می‌کند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: راه سردار شهید «سلیمانی» با قدرت و عزمی بسیار ادامه خواهد داشت و شهادت این بزرگ مرد، وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۳۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 04January 2020

شهادت سردار «سلیمانی» وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت را بیشتر می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: امروز میلیون‌ها عشاق در فقدان این سردار خستگی‌ناپذیر اندوهگین هستند و شهادت این مجاهد نستوه، آزمایش بزرگی برای ملت ایران است.

وی بیان کرد: دشمن با ترور سردار سلیمانی می‌خواهد اصل نظام را نشانه بگیرد، ولی بدانند راه این شهید با قدرت و عزمی بسیار ادامه خواهد داشت و کاری از پیش نخواهند برد و شهادت این بزرگ مرد، وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت را بیشتر می‌کند.

جعفری شجاعت، هوش، استعداد و برنامه‌ریزی و تدبیر قوی را از جمله ویژگی‌های سردار «سلیمانی» عنوان کرد و افزود: این شهید بزرگوار همواره در صف انقلابیون حاضر بود و در زمان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی تمام توان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی به‌کار گرفت و در دوران دفاع مقدس نیز در همه عملیات‌ها دشمن را غافلگیر می‌کرد و به دشمنان یورش می‌برد و موجب عقب‌نشینی آنان می‌شد.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را نمادی از محرومیت و مظلومیت عالم دانست و گفت: این شهید بزرگوار در هر جایی از جهان صدای مظلوم را می‌شنید به سوی او می‌شتافت و هر چه داشت را در طبق اخلاص می‌گذاشت تا اسلام را یاری و به مسلمانان جهان کمک کند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی  شهید حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر و عمار رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند و گفت: شهید «سلیمانی» شهر به شهر و کشور به کشور می‌رفت و پیام انقلاب و مظلومیت را به گوش جهانیان می‌رساند.

وی با اشاره به ادعای سخیف رئیس جمهور آمریکا بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا مدعی شده که با این اقدام از جنگ جلوگیری کرده، اما ما می‌گوئیم که غلط کرده و اکنون باید منتظر پاسخ قاطع و انتقام سخت رزمندگان اسلام باشد.

جعفری تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و شورای عالی امنیت ملی، مسئولین و مردم ایران این حرکت را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار