روابط عمومی سازمان حفظ آثار ارتش در مطلبی نوشت؛

چهره سلیمانی تلالو انوار جمیع شهدا بود

چهره معصومش را که می‌نگریستی، تلالو انوار جمیع شهدا را به خوبی می‌دیدی و صیاد و کاظمی و کاوه‌ها برایمان زنده می‌شدند.
کد خبر: ۳۷۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 05January 2020

چهره سلیمانی تلالو انوار جمیع شهدا بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روابط عمومی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مطلبی نوشت:

«شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میان مومنان جلوه‌ی ویژه‌ای از آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» بود. حضورش در بین دوستان و نگاه به سیمای نورانیش چنان سکینه‌ای در دل ایجاد می‌کرد که تمامی سختی‌های مبارزه از یادها برده می شد و در مقابل صلابت چهره‌ی قاسمش در دل دشمنان تزلزل می‌انداخت. چنان خاکی و دور از تکلف بود که نمی‌توانستی باور کنی اوست که در محور مقاومت با اعوان و انصارش همچون کوهی استوار ایستاده و از مظلومان عالم دفاع می‎کند.

چهره معصومش را که می‌نگریستی، تلإلو انوار جمیع شهدا را به خوبی می‌دیدی و صیاد و کاظمی و کاوه ها برایمان زنده می‌شدند. سرداری بود در سپاه اسلام و سربازی بود در راه ولایت که تا آخر بر سر پیمان خویش ماند تا به فیض شهادت نایل شد. واقعاً برای او و امثالش پایانی جز شهادت برازنده نبود و نیست. اشک‌ها برای او و یارانش در سیمای همهء ستم کشیدگان و آزادگان جهان نمایان است.

دشمنان خوشحال اند از شهادت مردی که نامش هم برای آنان رعب آفرین بود، اما نمی‎فهمند خداوند متعال می‌فرماید که شهید زنده است. در راه خدا پایانی برای ما نیست، شهادت آغاز جوشیدن خون در رگ‌های مبارزان است و از هر قطره خون او هزاران حاج قاسم متولد خواهد شد تا ریشه استکبار را بر کند. ان شاءالله تعالی.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مجاهد مخلص و سیدالشهداء محور مقاومت را به فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان، ملت های آزاده و خانواده شهید عزیز ما تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار