امام جمعه دامغان:

حاج قاسم سلیمانی، فردی ولایی، انقلابی، بااخلاق، کاردان و باهوش بود

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسینیان» گفت: حاج قاسم سلیمانی، فردی ولایی، انقلابی، بااخلاق، کاردان و باهوش بود، هرگز گرفتار غرور نشد و خود را سرباز صفر رهبری می‌نامید.
کد خبر: ۳۷۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 05January 2020

به گزارش دفا‌ع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسینیان» امام جمعه دامغان روز یکشنبه در آیین عزاداری شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان (عج) دامغان اظهار داشت: آمریکای جنایتکار و همدستان او با ترور سردار سلیمانی دست به اقدام خطرناکی زدند که بدون شک عواقب پس از این اقدام برای آمریکا بیشتر خواهد بود.

وی کینه آمریکا از شهید سلیمانی را از علت‌های اصلی وقوع این حادثه دانست و گفت: پس از برهم زدن برنامه‌های سازمان یافته دشمنان در منطقه و نابودی داعش، آمریکا از سردار سلیمانی کینه بر دل گرفت و بر اثر این کینه توزی، دست به ترور این چهره برجسته بین المللی زد.

حسینیان ادامه داد: شهید سلیمانی، یک تفکر، مکتب و جریان است که هرگز در تاریخ گم نمی‌شود.

وی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی، فردی ولایی، انقلابی، بااخلاق، کاردان و باهوش بود که علی‌رغم رشادت‌های فراوان در جبهه های مختلف، هرگز گرفتار غرور نشد و خود را سرباز صفر رهبری می‌نامید.

حسینیان اضافه کرد: سپهبد سلیمانی با حفاظت از اسلام ناب محمدی و امنیت مردم منطقه و با اقدام‌های خود در کنار اخلاق و حرکت انقلابی، مکتب سازی کرد.

وی افزود: ملت ایران و بسیاری از کشورهای حوزه مقاومت امروز عزادار این داغ بزرگ هستند، اما دشمن بداند اگر سلیمانی ها را شهید کند، سرداران رشید دیگری هستند که پرچم حاج قاسم را به دست بگیرند و وحشت را به دل دشمن بیندازند.

حسینیان، به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز دنیا شاهد است که آمریکا به وحشت افتاده و نامه‌های فراوانی ارسال و به میزان انتقام اشاره کرده است که طبق گفته وزیر امور خارجه باید بداند این ملت ایران است که زمان، مکان و چگونگی انتقام از آمریکا را تعیین می‌کند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: دنیا مشاهده خواهد کرد که با رهبری فرماندهی کل قوا، زیرکی سرداران سپاه و قدرت ارتش ایران، به گونه ای از آمریکا انتقام بگیریم که در تاریخ افق بین‌المللی ماندگار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار