مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

شهادت سپهبد «سلیمانی» باعث رسوایی نظام سلطه شد

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» گفت: شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و همرزمانش صفحه جدیدی را روی بشریت گشود و کوس رسوایی نظام سلطه را به صدا در آورد.
کد خبر: ۳۷۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ - 07January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و همرزمانش با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و اقشار مختلف مردم شامگاه دوشنبه در حسینیه اعظم خیمه العباس برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: میلیون‌ها دل، شیدای حاج قاسم سلیمانی شدند. محبت فرمانده جبهه مقاومت جغرافیای کرمان، ایران و جهان اسلام را درنوردید و تمام مستضعفین عالم محبت او را در دل داشتند.

وی افزود: سردار سلیمانی چون برای رضای خدا کار می کرد خدا نیز او را بلند آوازه کرد. او با خدا معامله کرد و خدا او را پذیرفت. اراده خداوند بر این بود که این بنده، در کانون محبت آحاد امت اسلام و بلکه فراتر از آن، مستضعفین عالم قرار بگیرد و خار چشم مستکبرین باشد.

این مسئول ادامه داد: بزرگی و عظمت سردار سلیمانی در کلام نمی‌گنجد. او در دوران حیاتش فرازمانی و فرامکانی بود و امروز آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: امروز ما هستیم و مسئولیت های پس از سردار سلیمانی که بر عهده ماست. اگر چه فرمانده جبهه مقاومت از نظرها پنهان است اما یاد، وصیت، عمل و منطق او، منطق ماست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: شهید سلیمانی را معلم و الگوی خود می دانیم و در مسیر عملی و حضور میدانی، همسنگر این فرمانده جبهه مقاومت خواهیم بود و همانند او عمل می کنیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی سفیر انقلاب و فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام و کره خاکی شد. ارادت و عشقی که در سراسر جهان به این سردار سپاه اسلام وجود دارد به برکت اخلاص و برخورداری از روحیه انقلابی و استکبارستیزی او است.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: انقلاب اسلامی مسیر خود را قاطعانه طی می کند و دشمنان، دشمنی خود را ادامه می دهند. شهادت سپهبد سلیمانی. ابومهدی المهندس و همرزمانش صفحه جدیدی را روی بشریت گشود و کوس رسوایی نظام سلطه را به صدا در آورد.

این مسئول افزود: به برکت خون سپهبد سلیمانی، جغرافیای افکار و اذهان و جغرافیای سیاسی و فرهنگی درنوردیده شد و شرایط به سرعت در منطقه تغییر کرد و موانع شکسته شد. توطئه آمریکا که به دنبال تولید ناامنی در منطقه بود خنثی شد.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: آمریکایی‌ها می خواستند با به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و همرزمانش موتور جبهه مقاومت را خاموش کند اما امروز این جبهه با انرژی بیشتری سرعت گرفته است.

وی در پایان گفت: انتقام سخت در انتظار عاملان شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمانش است. اولین منطق انتقامی ما، اخراج جنایتکاران آمریکایی از منطقه است. نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا تقاص این خون های نابحق ریخته شده را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها