آیت‌الله «خاتمی» در مصلی کرمان:

شهادت و خون سردار سلیمانی هم نقش آفرینی کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: حتی شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» هم نقش آفرینی کرده و مجلس عراق اخراج نظامیان آمریکایی را تصویب کرد.
کد خبر: ۳۷۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۹ - 07January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» در جمع عاشقان سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی بزرگ کرمان اظهار داشت: این استان و مردم کرمان افتخارات زیادی نصیبشان شده است و امروز با این شهادت کرامتی ویژه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع در کرمان چشم جهانیان را خیره خواهد کرد، افزود: حاج قاسم حتی در لحظات آخر به یاد شما کرمانی‌ها بود و با اوج اخلاص سفارش کرد«مرا در کنار همرزمانم دفن کنید».

امام جمعه موقت تهران گفت: سردار رشید اسلام وصیت کرد که روی سنگ قبرم بنویسید «سرباز قاسم سلیمانی» و اسم‌های عنوان‌دار ننویسید، ایشان در مکتب حضرت امام(ره) پرورش یافته است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: تشییعی که برای سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد، کاملا هدفمند و معنادار است و همه مردم در این بزرگداشت ها انتقام را درخواست داشتند.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه مردم مانور بیعت با نظام و رهبری است، افزود: اشک‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را همه در نماز شاهد بودیم، دشمنان ملعون گل معطری را از ما گرفتند.

خاتمی گفت: حاج قاسم تمام و کمال خودش را وقف اسلام کرد و دشمنان بدانند به این نظام نگاه چپ داشته باشند، مشت محکمی خواهند خورد و بدانند امروز نه تنها ایران، که حزب‌الله جهان اسلام مصمم است انتقام خون حاج قاسم را بگیرد.

وی افزود: به همت حاج قاسم و حاج قاسم‌ها خاورمیانه جدید با محوریت دو شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حال شکل‌گیری است و خاورمیانه امروز مدیون حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه موقت تهران گفت: جبهه‌ای نیست که حاج قاسم سلیمانی را نشناسند و حتی در مبارزه با اشرار مسلح، آنها را سرجای خودشان نشاند.

آیت الله خاتمی گفت: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار بود و تاکید داشت که من را سرباز ولایت خطاب کنید.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حاج قاسم بند بند وجودش نفرت از آمریکا و استکبار بود و مذاکره منفورترین کلمه‌ای بود که به گوش حاج قاسم سلیمانی می‌خورد، با پاره کردن قرارداد آنها نشان دادند مذاکره با این گرگ‌ها معنا ندارد.

وی با بیان اینکه  حاج قاسم سلیمانی استکبارستیز بود و این استکبارستیزی را به جهانیان آموخت، افزود: محبوبیت حاج قاسم ریشه در اخلاص او دارد.

خاتمی گفت: مردم ایران آمدند از حاج قاسم در مبارزه با استکبار و داعش تجلیل کنند  و مردم ما امروز قدر این امنیت را می‌دانند.

آیت‌الله خاتمی افزود: امروز هفت میلیون نفر در تهران آمدند تا بگویند ما خدمتگزاران مردم را دوست داریم و این خدمت از یادمان نمی‌رود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تا امروز حدود 40 سال در جبهه‌ها حضور داشت و حتی  شهادت حاج قاسم هم نقش آفرینی کرده و مجلس عراق اخراج نظامیان آمریکایی  را تصویب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها