انتقام سخت/ حجت‌الاسلام سعیدی:

سردار سلیمانی سوریه و عراق را از خطر سقوط نجات داد

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا مدیریت بحران را یکی از ویژگی‌های بارز سپهبد شهید قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی ۲ کشور سوریه و عراق را که در آستانه سقوط بودند، با مدیریت صحیح نجات داد.
کد خبر: ۳۷۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 07January 2020

ولایت مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش‌ و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف جریان‌های استکباری، الگوسازی و قهرمان‌سازی است.

وی افزود: در ورزش از سرمایه‌های زیادی استفاده کرده و هیجانات بسیاری همراه مسابقات ورزشی ایجاد می‌کنند تا در نهایت، قهرمانی را در دنیا معرفی کنند؛ اما خداوند بدون این تشریفات قهرمان‌هایی می‌سازد که ۸۰ میلیون نفر را به میدان می‌آورند و نه‌تنها ایران بلکه جهان را متوجه خود می‌کند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به آیه‌ای از سوره مریم اشاره و بیان کرد: قهرمان شدن پیچیدگی زیادی نمی‌خواهد و کسانی که عمل صالح و ایمان داشته باشند، خداوند محبت آن‌ها را در دل مردم قرار می‌دهد. خداوند از قهرمانان اسطوره‌ای، محبتی در دل مردم ایجاد می‌کند که حتی افرادی را که ایمان ندارند، جذب خود می‌کنند.

حجت‌الاسلام سعیدی به تشریح ویژگی‌های مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: اولین ویژگی این سردار ولایتمداری بود که در ولایتمداری سه نکته حائز اهمیت است؛ در ابتدا باید از ولایت فهم و درک درستی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نکته دوم باور ولایت و نکته سوم ولایت‌یاوری است که شهید سلیمانی هر سه ویژگی را در خود داشت. شهید سلیمانی مدیریت جهادی داشت و از اسلام راستین و تشیع علوی دفاع می‌کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا از ویژگی‌های دیگر آن شهید را مدیریت بحران ذکر کرد و افزود: سردار سلیمانی در این موضوع متخصص بود و توانست سوریه و عراق را که در آستانه سقوط بودند، پس از درخواست کمک مسوولان آن کشور‌ها حفظ کند.

حجت‌الاسلام سعیدی به ابعاد عملکردی شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: سردار سلیمانی داعش را در سوریه و عراق از بین برد و خطر شرورترین افراد عالم را دفع کرد. اگر اشرار در منطقه می‌ماندند، امنیت ما در خطر بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از آرمان‌های ایران حمایت کرد، گفت: آن شهید در حفظ و تقویت محور مقاومت و حفظ صیانت حریم اهل بیت (ع) رشادت‌های ارزنده‌ای داشت.

بنا بر این گزارش، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه به همراه ابومهدی مهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی پس از عمری مجاهدت، در حمله ارتش تروریست آمریکا در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها