خانواده ۸۰ میلیونی ایران قدرشناسی خود را از سپهبد سلیمانی نشان دادند

نماینده مردم قزوین در مجلس شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فردی که اخلاق مدار و سرباز وطن بود را به خانواده بزرگ ۸۰ میلیونی ایران و تمام آزادگان جهان تسلیت گفت و عنوان کرد: از حضور مردم تشکر می‌کنیم که قدر شناسی خود را نشان دادند.
کد خبر: ۳۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 07January 2020

خانواده ۸۰ میلیونی ایران قدرشناسی خود را از سپهبد سلیمانی نشان دادندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیده حمیده زرآبادی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه در تذکری با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهادت «حاج قاسم سلیمانی» فردی که اخلاق مدار و سرباز وطن بود را به خانواده بزرگ ۸۰ میلیونی ایران و تمام آزادگان جهان تسلیت گفته و از حضور مردم تشکر می‌کنیم که قدر شناسی خود را نشان دادند.

وی افزود: این سردار بزرگ نشانه‌ وحدت بود. شیعه و غیر شیعه، زن و مرد، اصلاح طلب و اصولگرا یکصدا آمدند و فریاد زدند اما برخی با همدلی مردم مشکل دارند و جایگاه مجلس را نشانه گرفتند.

نماینده قزوین خطاب رئیس مجلس عنوان کرد: امیدوارم نسبت به این دروغ بزرگ که به جامعه گفته می‌شود و باعث انشقاق بین مردم شده با جدیت برخورد شود و نسبت به این صحبت‌های بی اساس پاسخ داده شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها