خاکسپاری پیکر دو شهید در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

پیکر دو تن از شهدای حمله تروریستی آمریکا و از همراهان شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» امروز (سه‌شنبه) پس از تشییع، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۳۷۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ - 07January 2020

خاکسپاری پیکر ۲ شهید در حرم عبدالعظیم حسنیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با تشییع پیکر سردار رشید اسلام، سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» پیکر سه تن دیگر از همراهان وی شهید «مصطفی محمدمیرزایی«، شهید «وحید زمانی‌نیا» و شهید «هادی طارمی» نیز در تهران به خاک سپرده شد.

بنابر این گزارش پیکر دو شهید از شش شهید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه) از ساعت 10 صبح با حضور باشکوه مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در شهر ری تشییع شد.

پیکر مطهر شهدا بر دستان مردم قدرشناس شهر ری و با عبور از بلوار امام حسین (ع) و میدان شهر ری تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع شد. پیکرها با رسیدن به حرم گرد مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) طواف داده شدند و پس از عزاداری مردم در شبستان امام خمینی (ره) به خاک سپرده شدند.

شهید وحید زمانی‌نیا متولد سال 1371 از محافظان حاج قاسم سلیمانی بود که در شهر ری سکونت داشت. شهید مصطفی محمدمیرزایی نیز از دیگر نیروهای تیم حافظت از سردار سلیمانی بود که او هم در شهر ری ساکن بود. این دو شهید شامگاه جمعه در همراهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سفر به عراق مورد حمله تروریستی آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار