هادی العامری در جمع خبرنگاران:

اگر سرلشکر سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران نبود، دولت حیدرالعبادی هم در کار نبود

فرمانده سپاه بدر عراق در خصوص نقش سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در نبرد با داعش در عراق گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبود اکنون دولت حیدر العبادی در خارج از عراق قرار داشت و در کار نبود.
کد خبر: ۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ - 05January 2015

اگر سرلشکر سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران نبود، دولت حیدرالعبادی هم در کار نبود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، هادی العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حمید تقوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزاد سازی عراق بدون مشارکت نیروهای مردمی امکان پذیر نیست. برنامه ریزی و تامین امکانات لازم برای نیروهای مردمی وجود دارد تا این نیروها برای آزادسازی تمام خاک عراق از تروریستها وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: نیروهای مردمی در هماهنگی با نیروهای ارتش و پلیس عراق در حال نبرد با داعش هستند و عراقیها خودشان میتوانند بدون کمک ائتلاف بر تروریستها پیروز شوند.

العامری در پاسخ به سوالی در رابطه با شخصیت شهید تقوی گفت: او مصداق آیه «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بود. وی مردی زاهد، اطلاعت و عبادت بود. او فردی شجاع و خودش یک مکتب حساب میشد.

وی افزود: من و حمید سالها با هم دوست و همرزم بودیم. او در عراق در کنار ما بود و سپس به سوریه رفت و باز به عراق بازگشت.

العامری با اشاره به حضور تقوی در اکثر نبردهای مهم با داعش خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در عملیات جرف الصخر نقش مهمی ایفا کرد و در بهشت به روی چنین کسانی بسته نخواهد بود.

وی در خصوص نقش سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در نبرد با داعش در عراق نیز گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبود اکنون دولت حیدر العبادی در خارج از عراق قرار داشت و در کار نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار