شریعتمداری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپاه آرزوی مردم را برآورده کرد/ کارهای فرهنگی بنیاد حفظ آثار عظیم و ارزشمند است

مدیر مسوول روزنامه کیهان گفت: اقدام موشکی که سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه انجام داد، در واقع آرزوی همه مردم ایران بود.
کد خبر: ۳۷۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۵ - 09January 2020

«حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه بازدید از نمایشگاه کوچه‌های پایداری که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: محصولات فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  که در این نمایشگاه به معرض نمایش درآمده است بسیار ارزشمند و در واقع نماد و نمایه‌ای از کارهای عظیم فرهنگی و انقلابی است.

وی افزود: هر یک از کتاب‌هایی که منتشر شده است مستلزم هزینه، وقت و تحقیق مستمر و عمیق است و دامنه این محصولات فرهنگی نیز گسترده است و در هر استانی ضمن پرداختن به دفاع مقدس، سنت‌های قومی نیز در آن دیده می‌شود.

شریعتمداری گفت: اقدام موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت ددمنشانه‌ی امریکا که بامداد چهارشنبه انجام شد، در واقع آرزوی همه مردم ایران بود که تحقق پیدا کرد. مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و یارانش از مسئولان انتقام می‌خواستند که به خواسته خود رسیدند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پایان گفت: در واقع این اقدام سپاه نشان داد که محاسبات آنها غلط بوده، زیرا تلقی آنان این بوده است که اقدام جنایتکارانه‌ای می‌کنند و پاسخ جدی نخواهند دید، اما کاری که نیروهای مسلح کردند نشان داد که کار آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دولت و مجلس عراق مصوب کردند که آمریکایی‌ها باید خاک این کشور را ترک کنند، البته ترامپ می‌گفت ما برای پایگاهایمان مخصوصا عین الاسد هزینه کرده‌ایم و این هزینه‌ها را باید عراق بدهد، که ما هزینه این پایگاه را به آن‌ها دادیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها