در نمایشگاه کوچه‎های پایداری صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه معبر شاهد با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلح

سامانه معبر شاهد با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 09January 2020

رونمایی از سامانه معبر شاهد با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، مراسم رونمایی از سامانه معبر شاهد امروز (پنج‎شنبه) با حضور امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه کوچه‎های پایداری که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شده است، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این سامانه اماکن، و معابر کشور اعم از خیابان‎ها، کوچه‎ها، میادین، ساختمان‎ها و ... مزین به نام شهدا را جمع آوری شده است.

در نمایشگاه «کوچه‎های پایداری» 33 اداره کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان‎هایی از جمله سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، سازمان رسانه و فضای مجازی، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خبرگزاری دفاع مقدس، دستاوردها و عملکرد خود را در حوزه دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار