دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

ایران قدرت پوشالی آمریکا را فرو ریخت

آمریکا از این به بعد باید منتظر از دست رفتن تک‌تک متحدانش باشد؛ دیگر کسی در دنیا برای حفظ امنیت خود به آن‌ها پول نخواهد داد و دیگر کسی از تشر و قهر و صدای بلندشان نخواهد ترسید.
کد خبر: ۳۷۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ - 13January 2020

دلایل اتخاذ استراتژی فریب آمریکا در تحولات اخیر/ قدرت پوشالی که فرو ریختگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: آمریکا از این به بعد باید منتظر از دست رفتن تک‌تک متحدانش باشد؛ دیگر کسی در دنیا برای حفظ امنیت خود به آن‌ها پول نخواهد داد و دیگر کسی از تشر و قهر و صدای بلندشان نخواهد ترسید؛ آمریکایی‌ها بعد از این باید منتظر چشیدن ضرب شست میلیون‌ها انسان ستم دیده‌ای باشند که سال‌ها تحت سلطه و قلدری و تجاوز آن‌ها قرار داشته‌اند.

گروه‌های مقاومت در سراسر منطقه و دنیا دیگر آتش به اختیارند و از هر موقعیتی برای انتقام و به آتش کشیدن اعتبار و هیبت پوشالی آمریکایی‌ها استفاده خواهند کرد.

مردم در کشورهایی که آمریکا بخشی از خاکشان را تصاحب و در آن پایگاه‌های نظامی تأسیس کرده، دیگر وجود این اشغالگران را تحمل نخواهند کرد و مدام از خود خواهند پرسید که چرا ما باید اجازه دهیم که آمریکا از خاک کشور ما برای ترور استفاده کند؟ چرا باید اجازه دهیم کاروان‌های عروسی و عزا را بمباران کنند؟ و چرا باید بگذاریم در کشور ما حضور داشته باشند و علیه ما توطئه و تجاوز کنند؟

وقتی ملت عراق می‌توانند آمریکایی‌ها را اخراج کنند، افغانستان هم می‌تواند، سوریه و لبنان و یمن هم می‌توانند، بحرین و قطر و کویت و عربستان و مصر و لیبی و اردن هم خواهند توانست.

مردم دنیا با خود خواهند گفت، وقتی ایران می‌تواند با اقتدار و قدرت، انتقام خون قهرمان وطنش را بگیرد، چرا ما بگذاریم آمریکایی‌ها دانشمندان و خواص و تأثیرگذاران و اندیشمندان ما را بکشد، به ملت ما ظلم و ستم کند و برایمان گردنکشی و قلدری هم کند؟ چرا ما مقاومت نکنیم؟

ایران سال‌هاست که در معادلات بین‌المللی به یک ابرقدرت تأثیرگذار بدل شده است، اما به آتش کشیدن بخشی از خاک آمریکا (پایگاه عین‌الاسد)، که سال‌ها از آن برای تجاوز و غارت‌گری و کشتار استفاده می‌شد، پیوستن ایران به جمع ابرقدرت‌های دنیا را رسمیت بخشید.

همانطور که چین، روسیه، ترکیه، سوریه و لبنان فهمیده‌اند که باید به ایران تکیه کرد و اطراف آمریکا را خلوت کرد، رفته رفته سایر کشورهای دنیا هم خواهند فهمید که همراهی با آمریکا آن‌ها را به تباهی و نابودی نظامی و اقتصادی می‌کشاند و باید از آن فاصله بگیرند؛ دیگر حتی رژیم صهیونیستی نیز روی حمایت‌های آمریکایی‌ها برای حیات مصنوعی‌اش حساب باز نخواهد کرد و این روزها باید روز شمار تشییع جنازه‌اش از منطقه باشد.

دیگر ساده لوح‌ترین و احمق‌ترین و فریب‌خورده‌ترین مردم ایران فهمیده‌اند با مذاکره نمی‌توان چیزی از مستکبرین و زورگویان عالم گرفت، بلکه باید با اقتدار و مقاومت هر آنچه برای عزت و سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی نیاز است را به دست آوریم و از تشرهای پوچ دشمن نترسیم.

نباید انتظار داشت آمریکایی‌ها به ضربه سهمگینی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی به دومین پایگاه بزرگ نظامی آن‌ها در غرب آسیا زد، اعتراف‌کنند؛ آن‌ها هرگز نمی‌توانند با زبان خودشان به دنیا بگویند ایران برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم، هیبت پوشالی ما را فرو ریخت.

آمریکایی‌ها نمی‌توانند بگویند سامانه‌های پاتریوت و دفاع موشکی ما کار نکرد؛ آن‌ها نمی‌توانند بگویند که ایران هیمنه استکباری ما را به‌همراه میلیاردها دلار تجهیزات الکترونیکی و نظامی را با موشک‌های دقیق و هوشمند خود به آتش کشید؛ چراکه اگر به این ضربه سهمگین (که برای توجیه آن 24 ساعت زمان خریدند و دو بار جلسه شورای عالی امنیت تشکیل دادند و سانسور خبری به راه انداختند و دست به دامان این کشور و آن کشور برای ارسال پیام نگرانی بابت وخامت اوضاع و درخواست برای کاهش تنش شدند) اعتراف کنند سر یک دو راهی بزرگ قرار خواهند گرفت.

آمریکایی‌ها یا باید به سیلی نواخته شده بر صورتشان پاسخ نظامی بدهند که در این صورت به همان سرعتی که عین‌الاسد با خاک یکسان شد، مابقی پایگاه‌های نظامی و ناوهای هواپیمابر و متحدین آن‌ها در منطقه با خاک یکسان می‌شدند و یا باید سکوت و عجز و ناتوانی خویش را از رویارویی با ابرقدرتی به‌نام ایران آشکار می‌ساختند.

بنابراین بسیار طبیعی و منطقی بود که استراتژی فریب اتخاذ کنند و مسئله را جزئی و کم اهمیت جلوه دهند و از ماشین گسترده رسانه‌ای خود برای منحرف کردن افکار عمومی دنیا از اصل قضیه و ناچیز وانمود کردن ضربه سهمگینی که خورده‌اند، استفاده کنند.

مهم این است که خود آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار فهمیدند که نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند؛ همچنین مهم این است که متحدان و دشمنان آمریکا و ایران در سراسر جهان، ملت‌های آزاده دنیا، شبکه همکار دشمن در داخل ایران و در یک کلام تمام جهان، میزان پوسیدگی و افول قدرت پوشالی آمریکا و میزان قدرت و اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را با چشمان خویش دیدند و قطع به یقین همه آن‌ها در نوع برخورد و تعامل خویش با آمریکا و ایران، خواه دوستانه باشد یا خصمانه، تجدیدنظر خواهند کرد.

و این مهم پدیدآورنده نظم نوین جهانی با نقش‌آفرینی بی‌نظیر ابرقدرتی به نام ایران و فروپاشی نظام سلطه آمریکایی خواهد بود. ان‌شاءالله.

گزارش از فرشته چترعنبری

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار