سیدافقهی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

ضربات حشدالشعبی به آمریکایی‌ها دردناک‌تر می‌شود/ تحولات غرب آسیا به سود محور مقاومت خواهد بود

کارشناس مسائل غرب آسیا به تشریح فعالیت‌های محور مقاومت در این منطقه پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پرداخت.
کد خبر: ۳۷۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۱ - 15January 2020

ضربات حشدالشعبی به آمریکایی‌ها دردناک‌تر می‌شود/ تحولات غرب آسیا به سود محور مقاومت خواهد بود«سیدهادی سیدافقهی» کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره وضعیت محور مقاومت پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: منطقه غرب آسیا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولاتی خواهد بود که قطعا به سود محور مقاومت رقم می‌خورد؛ در حال حاضر محور مقاومت از هر زمان دیگری برای مبارزه با اشغالگران مصمم‌تر بوده و در تمامی ابعاد اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحولات اخیر، مبنی بر اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا، تاکید کرد: این راهبرد باید به‌وسیله محور مقاومت محقق شود.

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد، شاهد خبرهای خوبی هستیم؛ یکی از این خبرها حمله راکتی و موشکی به‌سوی پایگاه البلد است که نظامیان نیروی هوایی آمریکا در آن مستقر هستند؛ در این حمله تعدادی از آمریکایی‌ها زخمی یا به هلاکت رسیده‌اند که عصبانیت پمپئو را در بر داشت.

افقهی با بیان اینکه پس از ترور سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، دست حشدالشعبی برای انتقام باز است، گفت: در همین راستا حشدالشعبی ضرب‌الاجلی را برای پارلمان و دولت تعیین کرد که اگر آمریکایی‌ها با پای خودشان از عراق خارج نشوند با ضرباتی مهلک روبرو خواهند شد.

وی با اشاره به مخالفت دونالد ترامپ و مارک اسپر در خصوص خروج نظامیان آمریکایی از عراق، در پایان یادآور شد: حشدالشعبی هرچه به پایان مهلت ضرب‌الاجل نزدیک‌تر شود، ضربات‌ خودش را دردناک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها