سخنگوی سپاه خبر داد؛

حضور ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی که در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان برگزار شد، مجموعاً ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند.
کد خبر: ۳۷۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 14January 2020

حضور ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» که امروز در حسینه حضرت فاطمة‌الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی، اظهار داشت: وقتی پیکر سردار سلیمانی را به کشور آوردند، در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی که در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان برگزار شد، مجموعاً ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند و بقیه ۸۰ میلیون ایرانی نیز داغ‌دار این حادثه بزرگ شدند.

وی افزود: این پیام بسیار روشنی برای آمریکایی‌هاست که مردم ما یکپارچه خواستار مقابله با آمریکایی‌ها هستند و از ما پاسداران می‌خواهند مثل قاسم سلیمانی عمل کنیم و آمریکا را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها شکست دهیم.

سخنگوی سپاه ادامه داد: به فضل الهی و برکت خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، این کار را با استحکام خواهیم کرد.

شریف با بیان اینکه آینده منطقه، آینده‌ای عاری از آمریکایی‌ها و نیز استقلال ملت‌ها و کشور‌های بزرگ منطقه خواهد بود، تأکید کرد: به فصل الهی انتهای این مسیر اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و حاکمیت مردم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار