حزب الله سایبر برگزا می کند:

غبارروبی از شهیدان زنده 8 سال دفاع مقدس

برای دیدار با یادگارانی که در هیاهوهای شهر از یاد رفته اند، از مرزهای قاب کتاب خاطرات و بعضا تلویزیون عبور می کنیم و عمر را وقف کسانی خواهیم کرد که جوانی شان را وقف ما کرده اند
کد خبر: ۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷ - 27September 2013

غبارروبی از شهیدان زنده 8 سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بمنظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی و رشادت ها و فداکاری های رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی و شهدای گلگون کفنمان همه ساله در این ایام ، برنامه هایی در گوشه و کنار کشورمان بر پا می باشد تا علاوه بر قدردانی از زحمات بی دریغ ایثارگران انقلاب عزیزمان، باب آشنایی باشد برای نسلهای جدید تا بر پیشینۀ کشور عزیز اسلامی مان دیدگاهی روشن داشته باشند.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حزب الله سایبر، عیادت از جانبازان اعصاب و روان را در برنامه کاری خود قرار داده و از کلیه فعالین سایبری دعوت بعمل می آید تا دیداری از یادگاران جنگ تحمیلی و ارزش نهادن به حرکت مقدس آنها، شاید کوچکترین کاری باشد که من و شما بتوانیم درخور شأن آنان انجام دهیم.

از این رو در نظر داریم برای دیدار با یادگارانی که در هیاهوهای شهر از یاد رفته اند، از مرزهای قاب کتاب خاطرات و بعضا تلویزیون و مصاحبه و هزار و یک کار کلیشه ای دیگر، پا را فراتر گذاریم و  برای ساعاتی هم که شده، عمر ناچیزمان را وقف کسانی کنیم که جوانی شان را وقف ما کرده اند.

جانبازان اعصاب و روان بیمارستان نیایش روز شنبه ۶مهرماه ۱۳۹۲ساعت ۱۶، چشم به راه من و شما هستند تا در این ایام که به نام آنان مزیّن است با یک بغل احساس پا به خانه محصورشان گذاریم و دل های پر از غمشان را با لبخند شادمان کنیم.

لازم به ذکر است وسیله ایاب و ذهاب و عزیمت به آسایشگاه رأس ساعت ۱۵از دفتر حزب الله سایبر واقع در خیابان شهید مطهری بعد از خیابان شهید مفتح - خیابان جهانتاب - خیابان شهید نقدی - پلاک ۳۴مهیا می باشد.

آدرس آسایشگاه جانبازان نیایش: سعادت آباد - بالاتر از میدان کاج - روبروی بیمارستان شهید مدرس - نگارستان یکم - گلستان یکم - پلاک ۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار