علی کاظمی:

مردم در زمین دشمن بازی نخواهند کرد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که مردم و حاکمیت واجد شعور و شوری واحد هستند، تأکید کرد: به همین دلیل مردم در میدان دشمن بازی نمی‌کنند و خواب و آرامش را از مستکبرین انسان کش می‌ستانند.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 14January 2020

مردم در زمین دشمن بازی نخواهند کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی کاظمی باباحیدری» نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار داشت: سردار سلیمانی با خون خود نوشت که دشمن نمی‌تواند با تحریم و ترور میان مردم و حکومت شکاف ایجاد کند.

شاهد بودیم که تمام ایران به احترام سردار ایستاد. دشمن باید بداند ملت و حاکمیت ایران واجد چنان شور و شعوری است که در میدان دشمن بازی نخواهد کرد و همین شور و شعور خواب و آرامش را از مستکبرین انسان‌کش ستانده است.

وی افزود: از مدیریت هوشمندانه‌ای که انتقامی سخت از دشمنان گرفت و توانست نقشه‌های شوم ائتلاف عبری، عربی و غربی را نقش بر آب کند، تشکر می‌کنم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جانباختگان اخیر حادثه کرمان و هواپیمای اوکراینی گفت: لازم است دولتمردان ضمن بررسی این موضوعات مهم بتوانند رنج بازماندگان را کاهش دهند. همچنین لازم است وزیر امور خارجه برخورد قاطعی با سفیر انگلیس داشته باشند.

کاظمی باباحیدری در پایان اضافه کرد: لازم است وزیر آموزش و پرورش توجه کند که عزیزان در حوزه اداری و مناطق محروم در لایحه رتبه‌بندی مورد توجه قرار گیرند. همچنین وزیر کشور و مسئولان حوزه بحران توجه کنند که برخی از هم استانی‌های ما نتوانستند خسارت سیل سال گذشته را در سامانه ثبت کنند. لازم است به این موضوع نیز توجه شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار