موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان ۱۰ هزار دانش‌آموز در ایام دهه فجر

براساس توافقات انجام‌شده بین وزارت آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه تهران بزرگ با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۱۰ هزار دانش آموز همزمان با ایام‌الله دهه فجر از این موزه دیدن خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 14January 2020

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان 10 هزار دانش‌آموزبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عبدالرسول کریمی» معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و «محسن کمری‌زاده» رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول‌الله (ص) با «امیرمسعود احمدی» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

براساس توافقات انجام‌شده در این جلسه، ۱۰ هزار دانش‌آموز در ماه بهمن و ایام‌الله دهه فجر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدن خواهند کرد.

خاطرنشان می‌شود، پیش از این نیز «عبدالرسول کریمی» معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز گفته بود: بنا داریم با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بازدید از این موزه را برای دوره اول و دوم متوسطه بعد از پایان امتحانات دی سال ۱۳۹۸ برای مدارس مناطق ۱۹گانه شهر تهران ترتیب دهیم تا دانش‌آموزان آداب و مهارت‌های زندگی امروز و فردای خود را از شهدا بیاموزند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها