با حضور «مریم مجتهدزاده» صورت گرفت؛

تقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم + تصاویر

آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جامعه الزهرا (س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ - 15January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت با حضور مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

بتول سادات موسوی فرزند شهید سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: در دیداری که با سردار سلیمانی داشتم، تسبیحی به من هدیه داد به شرط این که هر روز هزار صلوات با این تسبیح بفرستم و اگر ایشان شهید شد، این تسبیح به همراه ایشان دفن شود.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، امت اسلامی و ایران و عراق را با هم متحد کردند. خون ایشان برکت بسیاری دارد که در آینده هم شاهد برکات بیشتر آن خواهیم بود؛ سردار سلیمانی عزیز مکان‌های مقدس را حفظ و داعش را از سوریه و عراق بیرون کرد و رابطه عمیقی با ائمه اطهار علیهم‌السلام و حضرت زینب (س) داشت.

موسوی گفت: توجه و محبتی که سردار سلیمانی نسبت به شهادت، شهدا، خانواده‌های شهدا و مردم داشتند، تجلی لطف و محبت الهی است؛ ایشان هنگامی که به لبنان می‌آمدند اصرار داشتند همه ما در خانه‌ای جمع شویم و می‌خواستند همه ما را ببینند که این امر نشانه علاقه ایشان به خانواده شهدا بود.

فرزند دبیر کل سابق حزب الله لبنان با بیان اینکه شهدای ما بزرگان تاریخ اسلام هستند، افزود: پدرم در دعا‌های خود از خداوند می‌خواست «پروردگارم از تو می‌‏خواهم که شهادت را روزی ‏ام کنی، شهادتی پاک‌‏کننده که من آن را به عنوان کفاره گناهانم انتخاب کرده‌ام، شهادتی کم‌نظیر که در آن جسدم پاره ‏پاره شود و هر عضوی از اعضای بدنم که با آن معصیت تو را کرده‏‌ام، به جزا و عقوبتی که سزاوار آن است برسد، پس از آن‌ای پروردگار من، مرا در جوار خود و در جوار اولیائت ساکن گردانی» و خداوند نیز دعای ایشان را مستجاب کرد.

دختر شهید سیدعباس موسوی گفت: شهید سیدعباس، شهید یاسر، شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای سرزمین‌های اسلامی به سبب دوست داشتن اهل بیت علیهم‌السلام با هم متحد هستند و همواره پدرم می‌گفت کسی به فیض شهادت نائل می‌شود که استحقاق داشته باشد.

در این آیین هدایایی از سوی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیم فرزند شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان شد.

تقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم/ روایت تسبیح سردار شهید قاسم سلیمانی+ تصاویرتقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم/ روایت تسبیح سردار شهید قاسم سلیمانی+ تصاویرتقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم/ روایت تسبیح سردار شهید قاسم سلیمانی+ تصاویرتقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم/ روایت تسبیح سردار شهید قاسم سلیمانی+ تصاویرتقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم/ روایت تسبیح سردار شهید قاسم سلیمانی+ تصاویرتقدیر از فرزند دبیرکل سابق حزب الله در جامعةالزهرا (س) قم/ روایت تسبیح سردار شهید قاسم سلیمانی+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار